صندلی تاشو سینمایی | قیمت صندلی دانشجویی | novin chair

صندلی تاشو سینمایی | قیمت صندلی دانشجویی | novin chair

صندلی تاشو سینمایی | قیمت صندلی دانشجویی | novin chair

صندلی تاشو سینمایی: صندلی های تاشو سینمایی عموما برای نصب در سالن های سینما، آمفی تئاتر و سمینار ساخته می شوند و موردتوجه قرار می گیرند. جنس این محصول در اغلب موارد از  MDFاست و از چندلایه پرس شده تشکیل می شود. در واقع صندلی تاشو سینمایی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان سالن های سمینار، سینما و آمفی ئاتر به حساب می آید.

صندلی تاشو سینمایی | قیمت صندلی دانشجویی | novin chair

در ادامه نیز باید اینطور عنوان کنیم که این مدل از صندلی ها در طرح ها و رنگ های متنوعی به کاربران ارائه می شود و ما در مجموعه نوین چیر تمام تلاش خود را برای تولید با کیفیت این گونه از صندلی ها به کار بسته ایم.

محاسن استفاده از صندلی تاشو آمفی تئاتر (سینمایی)

در ابتدا باید گفت که استفاده از اینگونه صندلی ها در سالن باعث تداوم نظم و انضباط در محیط می شود و می تواند امد و شد میان افراد را تا حد بسیار مطلوبی سامان ببخشد. عموما سالن هایی که از صندلی تاشو استفاده می کنند زیبایی بیشتری از سالن هایی دارند که از صندلی تاشو بهره نمی برند. این نکته را هم باید یادآور شد که صندلی های تاشو محیط و فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند که این مسئله کمی نیست. براساس بررسی های صورت گرفته نیز صندلی های تاشو سینمایی بیش از دیگر صندلی ها رضایت عموم را نسبت به خودشان جلب کرده اند. در حال حاضر ما در مجموعه نوین چیر از پارچه ایرانی و همینطور خارجی به عنوان روکش صندلی های تاشو استفاده می کنیم.

مدل‌های گوناگون صندلی سینمایی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم اینگونه از صندلی ها طرفداران زیادی دارند و همین مسئله باعث می شود تا در طرح های متنوع و گوناگونی تولید شوند و به دست مشتری برسند. ما در این بخش به انواع صندلی آمفی تئاتر خواهیم پرداخت.

فروش صندلی آمفی تئاتر | صندلی همایش | novin chair

صندلی خانگی سینمایی: این صندلی به عنوان یک صندلی vip و لاکچری درنظر گرفته می شود که می تواند تا صد و هفتاد درجه باز شود. از دیگر ویژگی های صندلی خانگی می توان به سیستم برقی آن و همینطور تختخواب شو بودنش اشاره داشت. صندلی های خانگی سینمایی در جاهایی نظیر خانه، هتل و… نصب می شوند.

برای مطالعه مقاله صندلی دانشجویی کلیک کنید.

صندلی کودک: این صندلی در طرح ها و رنگ های فانتزی تولید میشود. به این خاطر که کودکان علاقه وافری به تماشای انیمیشن دارند و در همین راستا از خود جنب و جوش زیادی نشان می دهند و به صندلی هایی نیاز دارند که بتواند پاسخگوی آن ها باشد و از آسیب های احتمالی به سر و گردن جلوگیری کند. اینگونه از صندلی های سینمایی به راحتی از جایی و نقطه ای به جا و نقطه دیگر منتقل می شوند. سایز صندلی های کودک متناسب با این رنج سنی تنظیم می شوند تا بچه ها بتوانند به راحتی فیلم موردعلاقه خود را تماشا کنند. این صندلی ها در طرح ها رنگ های گوناگونی تولید می شوند و جای خوراکی نیز دارند.

کارکرد صندلی سینمایی

صندلی های سینمایی همان صندلی هایی هستند که در سالن آمفی تئاتر از ان ها استفاده می شود ولی طبیعتا از کاربری متفاوتی برخوردارند. ما برای اینکه بتوانیم لذت حضور در سالنی شکیل و زیبا را احساس کنیم باید بتوانیم از وجود صندلی هایی که کیفیت مرغوبی دارند بهره ببریم. با توسعه تکنولوژیف سیستم های صوت و تصویر سالن های سینما نیز در حال تغییر و باکیفیت تر شدن هستند و این قاعده در زمینه تولید صندلی نیز خود را نشان می دهد.

روکش صندلی سینمایی

برای انتخاب روکش صندلی سینمایی ما چند گزینه داریم که می توانیم به آن ها اشاره کنیم. معمولا صندلی های سینمایی از سه روکش مخمل، چرم و پارچه در ساخت خود بهره می برند. از این سه متریال، چرم آنچنان مناسب محیط سینما نیست به این دلیل که پس از گذشت مدتی باعث تعریق بدن افراد می شود. در واقع اگر بخواهیم به بهترین گزینه اشاره کنیم به پارچه می رسیم. پارچه باعث ایجاد حرارت در بدن افراد نمی شود و به همین خاطر انتخاب اکثر مدیران سالن های سینمایی و آمفی تئاتر استفاده از پارچه است. پایه صندلی سینمایی نیز اکثرا از جنس پروفیل سنگین است چون باید وزن زیادی را تحمل کند و این مسئله بسیار اهمیت دارد. مجموعه نوین چیر با برخورداری از بهترین تکنسین ها اقدام به تولید بهترین صندلی های آمفی تئاتر و سینمایی کرده است.

به جهت مطالعه مقاله صندلی استادیومی کلیک کنید.