فروش صندلی استادیومی | قیمت انواع صندلی اداری | novin chair

فروش صندلی استادیومی | قیمت انواع صندلی اداری | novin chair

انواع صندلی استادیومی |قیمت صندلی تاشو | Novin chair

فروش صندلی استادیومی: صندلی استادیومی یا ورزشگاهی مهمترین قسمت یک استادیوم ،باشگاه یا سالن می باشد. این مدل از صندلی ها که از جنس پلاستیک هستند کیفیتی بالا و درعوض قیمتی قیمتی ارزان را دارا می باشند. این نوع از صندلی ها دو نوع هستند که یکی از آنها بدون پشتی و دیگری همراه پشتی می باشد. و به طور معمول به شکل چهار پیچ به بازار عرضه می شوند. این نوع از صندلی ها دراماکن عمومی کارایی زیادی ندارند و کمتر در این مکان ها استفاده می شوند.

فروش صندلی استادیومی | قیمت انواع صندلی اداری | novin chair

کاربرد صندلی ورزشگاهی:

همه افرادی که به تماشای مسابقات ورزشی می روند به دنبال لذت و هیجان میگردند. در دوران گذشته در اکثر مکان های ورزشی محل مناسبی برای نشستن تماشاچیان وجود نداشت و افراد مجبور به نشستن روی سکوها بودند.امروزه برای استقرار تماشاچیان از صندلی های استادیومی استفاده می شود.

مشخصات صندلی

فاصله از زمین(ارتفاع):۳۷cm

طول:۵۱cm

عرض:۴۳cm

وزن:۱٫۲kg

مواد تشکیل دهنده:پلی اتلین با تراکم بالا

رنگ ها:زرد،قرمز،آبی،سبز وسایر که قابل سفارش هستند.

ویژگی های صندلی ورزشگاهی

این نوع صندلی در مکان هایی دیگری مانند صندلی های درمانگاه،صندلی های اتوبوس و… دارد. بعضی از افراد به این  سوال را دارند که چرا باید صندلی استادیومی یا ورزشگاهی را با مشخصات مخصوص خریداری کنند.در ادامه برای شما این موضوع را به طور کامل توضیح می دهیم.

تحمل وزن بالا:شور بختانه بیشتر مردم جهان دچار اضافه وزن هستند به همین دلیل در طراحی کلیه صندلی ها باید به تحمل وزن آن توجه کنیم تا با مشکلات از جمله شکستن یا آسیب صندلی برخورد نکنیم.

تحمل نور خورشید: این نوع صندلی ها در محیط های سرباز کاربرد زیاردی دارند و با نور خورشید بر خورد مستقیم دارند، اما این نوع صندلی ها مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند و تغییر رنگ نمی دهند.

لغزنده نبودن: لازم است که به این موضوع هم اشاره کنیم بعضی از صندلی های موجود در بازار بسیار لغزنده می باشند و این امکان وجود دارد در روز های مرطوب یا بارانی افراد آسیب ببینند،اما صندلی های ورزشگاهی شرکت نوین چیر محکم و غیر لغزنده هستند.

تنوع های مختلف:این نوع صندلی ها در تنوع های مختلفی تولید و به بازارعرضه می شوند تا طبق سلیقه مشتری باشند.

فروش صندلی استادیومی | قیمت انواع صندلی اداری | novin chair

مدل های صندلی استادیومی نوین چیر

بدون پشتی: در وهله نخست استفاده از صندلی های بدون پشتی کمی دشوار دیده می شود؛ ولی بهتر است آگاه باشید. این محصول مربوط به مکانهای شلوغ  می باشد تا افراد دسترسی کامل را به سکو ها داشته باشند.

پشتی دار

همه انسان ها در بعضی از مکان ها مجبور به نشستن طولانی مدت می باشند و معمولا دراین راه با خستگی زیادی روبه رو می شوند؛ این صندلی ها می توانند به راحتی در نشستن شما و حفظ سلامت جسمی شما کمک زیادی کنند. این محصولات به صورت تک پیچ،دو پیچ،چهار و یا پنج پیچ تولید می شوند. واکثرا در مکان های روباز یا مسقف وجود دارند.

تاشو

درحال حاظر اکثر مکان ها با کم بودن جا مواجه هستند و به همین دلیل ترجیح می دهند که از صندلی های تاشو بهره ببرند تا در شرایطی که ضرورت ندارد صندلی هارا به راحتی جمع کنند؛یکی دیگر از مزیت های این کالا پایه های محکم آن است که دارای پوشش گالوانیزه می باشد و از فرسایش صندلی جلو گیری می کند.

طبقاتی

ساخت صندلی طبقاتی با دیگر صندلی ها متفاوت است، این محصولات روی یک سازه تعبیه شده اند و جابه جایی آنها سریع و آسان است.استفاده از این نوع صندلی ها در مکان های ورزشی و پر ازدحام امری اجباری است.

دیزاین ارگونومیک صندلی

طراحی و توسعه صندلی های ورزشگاهی برپایه اصل ارگونومیک می باشند.به این منظور که یعنی قبل از ساخت صندلی به نکات ساختاربدنی،سلامت،راحت بودن و نکات دیگر توجه می شود تا از سلامت افراد مطمئن شوند.از مزیت های این محصول می توان حفره موجود در زیر صندلی اشاره نمود که هنگام بارندگی از تجمع آب روی صندلی جلوگیری می کند. سطح این نوع از صندلی ها صاف هستند تا افراد هنگام نشستن روی این صندلی احساس راحتی داشته باشند.

مواد اولیه با کیفیت

سازندگان صندلی استادیومی به منظور افزایش عمر کالا از متریال HDPE (پلاستیک سخت ) استفاده می کنند. نوعی دیگر از این متریال ها آنتی فایر(ضد حریق)نام دارد. که این نوع از صندلی ها در برابر آتش سوزی و ضربه نیز مقاوم هستند.

برای مطالعه درمورد صندلی آمفی تئاتر کلیک کنید.