صندلی کانتر | قیمت صندلی دانشجویی | نوین چیر

صندلی کانتر | قیمت صندلی دانشجویی | نوین چیر

کانتر،میزاداری،صندلی اداری،طراحی پروژه اداری،میز مدیریت،پارتیشن بندی

کانتر،میزاداری،صندلی اداری،طراحی پروژه اداری،میز مدیریت،پارتیشن بندی

صندلی کانتر: صندلی های کانتر در اغلب موارد از پایه های بلندی بهره مند شده اند. این صندلی ها دارای پشتی هستند و عموما بازو ندارد. همین اتفاق سبب می شود تا استفاده از صندلی های کانتر برای افراد خیلی راحت به نظر برسد و آن ها بتوانند به واسطه چنین امکانی به سهولت از جای خود بلند شوند. ما در طول این نوشتار می خواهیم در رابطه با صندلی کانتر به عنوان یکی از محصولات مجموعه نیلپر در کرج مطالبی را به شما ارائه دهیم که برایتان مفید باشد.

صندلی کانتر | قیمت صندلی دانشجویی | نوین چیر

این محصول غالبا به شکل گرد در بازار موجود است و بدون احتیاج به پشتی و بازو ساخته می شود. صندلی هایی که دارای نیمه پشتی هستند و از یک بازوی نیمه برخوردارند دور کمر شخص جای می گیرند و بروز آسیب بدنی را به صفر می رسانند. صندلی های کانتر در رنگ هایی نظیر مشکی، سفید، قرمز، آبی و… در دسترس قرار می گیرند.

نکات مهم در زمان خرید صندلی کانتر

پیش از خرید صندلی کانتر حتما سعی کنید بر روی آن نشستنه و کف و جک آن را مورد ارزیابی قرار دهید. حال سوالی که پیش می آید این است که جک باید چطور عمل کند و ما از کجا فرق خوب بودن یا بد بودن عملکرد آن را مورد محاسبه قرار دهیم؟ یک جک خوب در این صندلی باید به راحتی و به نرم ترین شکل ممکن کار کند تا ارتفاع صندلی به خوبی بالا و پایین بیاید. اگر این صندلی  که قصد خرید آن را دارید چرخ دارد و می چرخد، در هنگام بازدید باید این مسئله را نیز لحاظ کنید و شیوه حرکت صندلی را چک کنید. در رابطه با مدل های ثابت هم شما باید جنس پایه را ملاک قرار دهید.

جنس صندلی کانتر

مسئله ای دیگری که در این میان حائز اهمیت است جنس این صندلی است. شما در خرید این محصول ابتدا بایستی سلیقه فردی خود را درنظر بگیرید و در ادامه هم جنسی را برگزینید که متناسب با بودجه شما باشد. حتی طراحی آشپزخانه هم در صندلی ای که انتخاب می کنید اهمیت دارد. جنس صندلی های کانتر عموما از چوب و فلز تشکیل شده است. البته این مسئله را نیز بهتر است به خاطر داشته باشیم که در حال حاضر صندلی های چوبی از کیفیت بیشتری در مقایسه با صندلی های فلزی برخوردارند. صندلی های چوبی همپوشانی بیشتری نیز با لوازم موجود در آشپزخانه دارند.

صندلی های کانتر همانطور که پیش تر اشاره کردیم ارتفاع بیشتری نسبت به صندلی های معمولی دارند و به همین خاطر پای افراد در هنگام نشستن باید بر روی یک جاپایی قرار بگیرد.

روکش

این صندلی عموما در فضای آشپزخانه حضور دارد و به همین خاطر بسیار بیشتر با چربی و رطوبت در ارتباط است و

اهمیت روکش اینگونه صندلی ها دقیقا در این نقطه است که خود را به ما یادآوری می کند. روکش این صندلی باید

قابل شست و شو باشد و در مقابل مواد شیمیایی هم مقاومتش را از دست ندهد. در ادامه هم بهتر است اشاره کنیم

که جنس پارچه نباید به هیچ عنوان لیز باشد چون ناراحتی افراد را در هنگام نشستن در پی خواهد داشت. روکش های

چرم هم در نهایت از عمر استفاده از صندلی می کاهند و به سرعت فرسوده اش می کنند. در نهایت بهترین

و باکیفیت ترین روکش صندلی، روکشی است که هوا در درون آن به گردش در بیاید.

صندلی کانتر | قیمت صندلی دانشجویی | نوین چیر

صندلی دانشجویی

استفاده از صندلی کانتر و محاسن آن

برخورداری از صندلی های کانتر به هیچ عنوان احتیاجی به مدل های مختلف میز ندارد. مدلهای جکدار اینگونه

از صندلی ها امکان تنظیم ارتفاع را برای ما به ارمغان می آورند. صندلی های کانتری که از پشتی بی بهره هستند

می توانند فضای بسیار مدرن و مناسبی را برای خانه فراهم آورند. صندلی های کانتر در مقایسه با ست ناهارخوری

قیمت بسیار به صرفه ای دارند و می توان با مبلغ خوبی آن ها را از مجموعه نیلپر در کرج خریداری کرد. هیچ محدودتی

نیز در این میان برای خرید صندلی های چوبی وجود ندارد و شما می توانید هر تعداد که خواستید را به مجموعه نیلپر در شهر کرج سفارش دهید.

صندلی استادیومی

نمایندگی نیلپر در کرج محصولات متنوعی را از مبل راحتی گرفته تا ست ناهارخوری و این صندلی را به شما با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهد.