ویژگی صندلی استادیومی | نیمکت دانش آموزی | novin chair

ویژگی صندلی استادیومی | نیمکت دانش آموزی | novin chair

ویژگی صندلی استادیومی: صندلی های استادیومی اگر وجود نداشته باشند برگزاری یک مسابقه فوتبال اصلا موضوعیت پیدا نمی کند. در واقع این صندلی ها موجبات راحتی تماشاگران را در طول انجام مسابقه فراهم می کنند و این اجازه را نمی دهند که شرایط ایشان برای تماشای مسابقات ورزشی به سمت بدی پیش برود.

ویژگی صندلی استادیومی | نیمکت دانش آموزی | novin chair

صندلی های استادیومی از قیمت های گوناگون و مدل های مختلفی سود می برند. به همین واسطه مشخصات فنی هر یک از این مدل ها نیز با هم متفاوت هستند. ما در این نوشتار تمایل داریم تا به بررسی ویژگی های یک صندلی استادیومی باکیفیت بپردازیم. با ما همراه باشید.

متریال موجود در بهترین صندلی استادیومی

صندلی های استادیومی از مواد گوناگونی تشکیل شده اند، همین مسئله سبب می شود تا در بحث

قیمت تمام شده نیز تفاوت هایی به وجود بیاید. به طور مثال صندلی های استادیومی تاشو از پایه هایی

به وجود امده اند که این پایه ها عموما از جنس گالوانیزه و الکترواستاتیک هستند، به این خاطر که این

صندلی ها بایستی از مقاومت و استحکام خوبی بهره مند باشند. مواد دیگری همچون پلاستیک فشرده

و کوپلیمر پلی پروپیلن نیز در ساخت صندلی استادیومی به کار رفته است. در واقع این مواد باید به شکل

مناسبی در ساخت صندلی استادیومی به کار روند تا مانع از تغییر رنگ صندلی شوند و همچنین در برابر

نور آفتاب هم از خود مقاومت نشان دهند. به همین خاطر است که می گوییم آنتی یو وی و همینطور آنتی

بودن محصول خیلی اهمیت دارد. در انتها نیز باید عنوان کنیم که کیفیت مواد به کار گرفته شده در صندلی

استادیومی بسیار اهمیت دارد و موجب دوام و ماندگاری آن می شود.

انواع مختلف صندلی های استادیومی

همانطور که پیش تر اشاره داشتیم صندلی های استادیومی از انواع گوناگونی بهره مند شده اند. در طراحی و ساخت این صندلی ها مواردی از قبیل ویژگی های جسمی تماشاگران، مسائل آب و هوایی و… درنظر گرفته شده است. ما در ادامه به شکل مبسوط تری به انواع گوناگون صندلی های استادیومی خواهیم پرداخت.فروش صندلی استادیومی | قیمت انواع صندلی اداری | novin chair

صندلی بدون پشتی استادیومی

از این محصول به عنوان ساده ترین صندلی های استادیومی نام می برند. عموما صندلی های بدون پشتی در بخش نشیمن گاه از انحنا و همینطور ارگونومی ویژه ای برخوردار هستند که باعث می شوند تماشاگران در طول برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از راحتی خوبی بهره مند شوند. ما در مجموعه نوین چیر برای تولید این گونه صندلی ها از رنگ بندی های متنوعی استفاده می کنیم.

صندلی های پشتی‌دار

در حال حاضر اقبال بسیار زیادی نسبت به این صندلی ها در کشور وجود دارد. به این خاطر که صندلی های استادیومی پشتی دار در مقایسه با نوع بدون پشتی آن قادر است راحتی بیشتری را برای تماشاگران به ارمغان بیاورد. در ادامه هم باید گفت که صندلی های پشتی دار در بین دیگر صندلی های استادیومی از کیفیت بسیار خوبی بهره مند گردیده است و استحکام خوبی نیز دارد.

صندلی تاشو

صندلی استادیومی تاشو در مقایسه با مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم بسیار کاربردی تر است. این صندلی ها از نظر ظاهری همچون صندلی های تاشویی است که در سالن های تئاتر و سینما به کار می روند. ویژگی تاشوندگی این صندلی ها موجب می شود تا ما از میان دیگر محصولات این صندلی را برگزینیم، چون در زمان عبور تماشاگران از میان صندلی ها فضای بیشتری را ایجاد می کنند. از حیث راحتی نیز صندلی تاشو خیلی بهتر از مدل های پشتی دار و بدون پشتی است.

صندلی وی آی پی

این صندلی ها بیشتر در استادیوم های مدرن دنیا کاربرد دارند. پشتی صندلی های VIP بسیار بلند است و متریال به کار رفته در آن نیز استحکام و دوام محصول را در پی دارد. پشتی این محصول نرم است و فومی که در آن به کار گرفته شده موجبات راحتی بیش از پیش تماشاگران را فراهم می کند. در سالن های مجهزتر نیز صندلی های وی آی پی از امکاناتی همچون مانیتور و جای شارژ برخوردار هستند. این نکته را باید به خاطر داشته باشید که از این محصول در سالن های سرپوشیده استفاده می کنند چون بهره برداری از صندلی وی آی پی در فضاهای باز به خاطر بالا رفتن استهلاک به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. مجموعه نوین چیر در ساخت و تولید انواع و اقسام صندلی های استادیومی در کشور سرآمد است.

به جهت مطالعه مقاله نیمکت دانش آموزی کلیک کنید.