صندلی آمفی تئاتر در اصفهان

صندلی آمفی تئاتر در اصفهان

صندلی آمفی تئاتر در اصفهان

تیوان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی ، تولید و فروش صندلی های آمفی تئاتر به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات صندلی آمفی تئاتر در اصفهان می نماید و شما می توانید به راحتی نسبت به خرید مستقیم صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر اقدام نمایید. این فروش مستقیم در شهر اصفهان باعث شده تا علاوه بر کاهش قیمت بتوانید محصولات را با خمات پس از فروش را سفارش و خرید نمایید.

قیمت صندلی آمفی تئاتر در اصفهان

قیمت صندلی های همایش و آمفی تئاتر به ویژگی های آن صندلی بستگی دارد. این ویژگی ها می تواند به نوع پارچه و نوع دسته و از همه مهم تر مدل صندلی مربوط شود. صندلی های آمفی تئاتر می تواند از پارچه هایی با رنگ های متنوع تولید شده و در نهایت نوع دسته مشخص می شود. بر اساس مدل صندلی مقدار پارچه و متیرال مشخص می شود و برای استعلام قیمت باید ضمن تماس از قیمت ها اطلاع یابید.

انواع دسته صندلی آمفی تئاتر

صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر دارای دسته های مختلفی هستند که بسته به کاربری می تواند تغییر کند. معمول ترین دسته های صندلی به صورت معمولی می باشد که در اکثر فضاها و سالن های آمفی تئاتر برای صندلی ها استفاده می شود. دسته های پاپ کرنی نیز برای صندلی های سینمایی مناسب بوده که خوردنی ها را در آن قرار دهند. دسته های تحریر هم برای محیط های آموزشی مناسب بوده تا مهمانان و دانشجویان بتوانند به راحتی یادداشت برداری کنند.

خرید صندلی آمفی تئاتر در اصفهان

شرکت تیوان به دلیل فروش مستقیم محصولات از طریق سایت نوین چیر توانسته تا قیمت را برای مشتری نهایی تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد و واسطه ها را حذف نماید. جهت خرید مستقیم صندلی های آمفی تئاتر در شهر اصفهان و شهرهای اطراف می توانید ضمن تماس با بخش فروش به راحتی استعلام قیمت گرفته و محصولات متنوعی که در بخش صندلی های سینمایی سایت قرار دارد را برای خرید سفارش دهید.

صندلی آمفی تئاتر در اصفهان

استاندارد های ایمنی صندلی سینمایی

صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر دارای یک سری استاندارد ها جهت افزایش ایمنی می باشند که باید به آنها دقت شود. مهمترین بخش در قسمت طراحی می باشد که باید  طراحی طوری باشد که مهمانان از نشستن بر روی این صنلدی ها احساس راحتی بیشتری کنند و این جز تست و ازمون و خطا به وجود نمی آید. نکته بعدی در انتخاب متریال ها می باشد که باید به شکلی دقیق ویزگی های مورد نیاز را بر آورده سازد. مهمترین ویژگی در متریال ها ویژگی ضد سایش و ضد اشتعال می باشد. که ویژگی ضد سایش باعث افرایش ماندگاری و استحام صندلی می شود. از سویی دیگر ویژگی ضد اشتعال بودن این متریال ها سبب می شود که در صورت بروز آتش سوزی این صندلی به افزایش آتش سوزی منجر نشده و به صورت خنثی می سوزد.

در مرحله ساخت نیز لازم است تا پس از پایان هر بخش صندلی مورد ارزیابی و در نهایت تست نهایی انجام گیرد تا استاندارد های تعیین شده را دارا باشد. با این اوصاف کیفیت یک محصول منحصر به فرد با طراحی خلاقانه و کیفیت مطلوب تعیین می شود.

انواع صندلی های آمفی تئاتر

صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر در دو نوع معمولی و وی آی پی طراحی و تولید می شوند. این دو نوع تفاوت های هر چند جزئی را با یکدیگر داشته که می تواند برای شما مفید باشد. مهمترین تفاوت آنها در رنگ بندی آنها می باشد که صندلی های وی آی پی ار رنگ های متفاوت تری ماند زرشکی و کرم ساخته شده است. تفاوت دیگر در ابعاد و اندازه صندلی ها می باشد و صندلی های معمولی در اندازه کوچکتری نسبت به صندلی های ویژه طراحی و تولید می شود. ویژگی مهم دیگر به تک پایه بودن صندلی های وی آی پی بر می گردد در صورتی که صنلدی های معمولی دارای دو پایه می باشند. ضمنا باید بگوییم صندلی های وی آی پی دارای دسته های معمولی بوده است. اینها مهمترین ویژگی ها می باشد.

مشاوره خرید صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر

تیم فنی و بخش فروش تیوان آماده است تا راهنمایی ها و مشاوره تخصصی را به شما در حوزه سالن های آمفی تئاتر و صندلی های آمفی تئاتر ارائه دهد. این صندلی ها باید متناسب با دکوراسیون سالن انتخاب و رنگ بندی شوند و از این رو لازم است تا بتوانید با کمک یک مشاوره خوب در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید. برای مشاوره رایگان کافیست تا ضمن تماس با بخش فروش از نظرات فنی بخش فنی در این زمینه بهره مند شوید.

صندلی های آمفی تئاتر در اصفهان

اصفهان به عنوان یکی از کلانشهر های کشور در مسیر رشد و شکوفایی قرار داشته و لازم است برای تجهیز سالن های سینما و آمفی تئاتر و سالن های همایش از بهترین صندلی ها با کیفیت عالی برای تجهیز استفاده نمود. تیوان ضمن آنکه در سراسر کشور اقدام به فروش محصولات خود می نماید در شهر اصفهان به طور ویژه فروش را انجام می دهد. از این رو یم توانید مطمئن خرید نمایید.

خدمات پس از فروش صندلی

این صندلی ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی بوده تا هر گونه ایرادی که در صندلی ها می باشد در سریعترین زمان ممکن حل و چاره اندیشی شود. البته تیوان محصولات خود را پس از کامل شدن تست نموده و این موارد جز مشکلات احتمالی می باشد که تیوان برای اطمینان خاطر خریداران از مشکلات اتحمالی بعد از خرید برای آن چاره اندیشی کرده است تا موارد موق در سریعترین زمان حل شود.

شرکت تیوان با ارائه مدل های به روز از صندلی آمفی تئاتر و سینمایی توانسته تا سلایق بسیاری را برآورده ساخته و متناسب با هر کاربری مشتریان بتوانند انتخاب و خریدی خوبی داشته باشند. صندلی های آمفی تئاتر در مدل های گوناگون و پارجه های متنوع با دسته های مختلف تولید می شوند. و قیمت گذاری آنها پس از تایید همه این موارد مشخص شده و به مشتری اعلام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید صندلی آمفی تئاتر در اصفهان با ما تماس بگیرید.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر