تخته وایت برد شیدکو

تخته وایت برد شیدکو

تخته وایت برد شیدکو

شرکت تیوان نماینده رسمی شیدکو در کرج میباشد،شیدکو در شهرهای تهران،شیراز،مشهد و… نماینده نیز دارد. شیدکو تولید کننده صندلی دانشجویی و تخت وایت برد شیدکو و لوازم جانبی آن را می باشد.این فیلم به شما محصولات شیدکو از قبیل ماژیک و تخت وایت برد با تابلو اعلانات را نمایش می دهد. ما یک خانواده از شرکت ها با یک ماموریت واحد – ارائه محصولات و تجارب شیدکو  است، خرید مشتریان  با تصمیم خود “این دقیقا چیزی است که من می خواستم!

محصولات شیدکو دارای سه نوع تخته می باشد:۱٫ تخته وایت برد تمام شیشه ۲٫ ۴/۳ آن شیشه خور میباشد و ۴/۱ آن داری پارچه یا به اصطلاحی تابلو اعلانات ۳٫ تمام پارچه یا تابلو اعلانات

تمرکز بر روی کیفیت و کارآیی هر ارگانی که بخواهید. تخته سفید سنتی است.تکنولوژی کم،کم هزینه و ابزار نگهداری کم.میتواند یک روش کار آمد برای ثبت سفارش یا ثبت وضعیت بیمار یا… در هر زمینه کاری شود. همچنین میتوان از طریق تخته وایت برد اطلاعات رو  بدون نیاز به صورت جلسات به اشتراک گذاشت.تخته وایت برد شیدکو مقاوم در برابر خراش ها و با پشت شیشه عالی برای جلسات و سخنرانی ها است.این محصول با قابلیت چند منظوره و با یک ظاهر مدرن با کیفیت بالا  می باشد و همچنین نصب و راه اندازی آن نیز راحت و آسان می باشد.تخت وایت بردها در ابعاد مختلفی می باشتد همچنین ماژیک های آن در رنگ های مختلف می باشد.تخته سفید از فولاد رنگی و حاوی قاب آلومینیومی است. تابلوهای مغناطیسی قابل نوشتن و قابل پاک کردن ، تخته سفید ما حاوی یک قاب آلومونیوم براق و همیشه از جمله نشانگر آومینیومی است که می توانید در انتهای تخته و بر روی دیوار نصب کنید. این تخته ها در یک کارتن محکم با قاب چوبی بسته بندی می شوند.آیا شما به دنبال یک تخت سفید متفاوت هستید؟ لطفا با ما تماس بگیرید تا در مورد همه امکانات شیدکو صحبت کنیم.

منبع: بلاگ نوین چیر