قیمت نیمکت مدرسه در سمنان

قیمت نیمکت مدرسه در سمنان

قیمت نیمکت مدرسه در سمنان

قیمت های نیمکت مدرسه در سمنان و شهرهای استان را می توانید به طور مستقیم از بخش فروش شرکت تیوان استعلام نموده و برای انتخاب و خرید اقدام نمایید. این نیمکت ها از متریال ها با ویژگی های ویژه و عدم ایجاد حساسیت برای دانش آموزان تهیه شده است. متریال ها باید متناسب با وضعیت دانش آموزان باشد و در دراز مدت علاوه بر خراب نشدن باعث حساسیت در دانش آموزان نشود و این جز مهمترین اولویت های بررسی یک نیمکت می باشد.

نیمکت های مدرسه در انواع مختلف نیمکت پیش دبستانی  و نیمکت دبستان و نیمکت راهنمایی و دبیرستان دسته بندی می شوند و علاوه بر استاندارد هایی که هر کدام دارند ویژگی های منحصر به فرد هر کدام باید متناسب با سن و روحیه و قد دانش آموزان باشد. ارتفاع استاندارد میز نیمکت های پیش دبستانی ۶۰ و ارتفاع نشیمن آن ۳۰ سانتی متر می باشد. این استاندارد برای ارتفاع میز نیمکت های دبستان ۷۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۳۸ می باشد. همچنین برای نیمکت های راهنمایی ارتفاع میز ۸۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن ان ۴۳ سانتی متر می باشد. این استاندارد ها سبب می شود تا به صورت دقیق تر نسبت به بررسی و خرید نیمکت اقدام نماییم.

قیمت نیمکت مدرسه در سمنان

نیمکت های پیش دبستانی بسیار مهم است که دارای ویژگی های خاصی در ظاهر و ساخت باشند. از مشخصات ظاهری اینکه باید از رنگ های جذاب و شاد برای ساخت این نیمکت ها استفاده شود. با همه این مسائل روحیه کودکان در سنین ۵ و ۶ به گونه ای است که به رنگهای جذاب واکنش نشان می دهند و این سبب می شود تا کودکان بر روی نیمکت ها و صندلی ها نشسته و به آموزش و بازی و نقاشی بر روی آن اقدام نمایند.

صندلی های استادیومی از دیگر محصولاتی است که توسط وبسایت نوین چیر به فروش می رسد. از این رو می توانید با ورود به صفحه این محصول از منو بالی سایت نسبت به مشاهده مدل های متنوع صندلی استادیومی اقدام نمایید. این صندلی ها متناسب با نیاز و قرار گیری در سالن های داخلی و استادیوم خارجی ویژگی های منحصر به فردی دارند. از این رو نیاز است با شناخت ویژگی های هر کدام در این زمینه خرید بهتری داشته باشید. صندلی های استادیومی باید از استحکام ویژه ای برخوردار باشند و در مقابل رطوبت و آب مقام باشد.

نیمکت های مدرسه را در بخش مبلمان آموزشی وبسایت نوین چیر می توانید مشاهده و برای خرید اقدام نمایید. این نیمکت ها در مدل های متنوعی متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان موجود می باشد. مدل های یک نفره و دو نفره و سه نفره ، با نشیمن های به هم چسبیده و جدا از هم که می توانید آنها را مشاهده نمایید. بخش مشاوره شرکت تیوان  آماده است تا راهنمایی لازم را برای رسیدن به یک نیمکت مناسب برای مدرسه شما را ارائه دهد. برای این منظور کافیست تا ضمن تماس با واحد فروش و استعلام قیمت ها از مشاوره رایگان تیم فنی شرکت نیز بهره مند شده و انتخاب خود را با بررسی های لازم انجام د هید.

منبع: سایت نوین چیر