نیمکت مدرسه در آذربایجان غربی

نیمکت مدرسه در آذربایجان غربی

نیمکت مدرسه در آذربایجان غربی

اگر نیاز به خرید نیمکت مدرسه در آذربایجان غربی دارید می توانید ضمن تماس با متخصصین فنی شرکت از مشاوره های تخصصی ما در این زمینه بهره مند گردید. ما آماده فروش نیمکت های مدارس در شهر های استان آذربایجان غربی همچون ارومیه هستیم. کیفیت بسیار بالای محصولات شرکت تیوان ما را با دیگر رقبا متمایز ساخته است. قیمت نیمکت های مدارس نیز با توجه به کیفیت بالای محصولات در سطح رقباتی بوده و این قیمت به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه نیمکت ها به چشم می آید.

نیمکت ها دارای مشخصه های فنی متفاوتی هستند و این تفاوت از نوع نیمکت و ویژگی های خاص سر چشمه می گیرد. قبل از هر توضیحی باید بدانید که نیمکت ها در چه ابعاد و اندازه هایی تولید می شود. نیمکت های پیش دبستانی ، نیمکت های دبستان ، نیمکت های راهنمایی و دبیرستان از این نوع نیمکت ها هستند که بسته به رد سنی کاربران تعیین و مشخص می شود. این رده بندی سنی متناسب با جسه و قد دانش آموزان تعیین می گردد.

نیمکت مدرسه در آذربایجان غربی

در بحث قیمت هم باید بگوییم که نیمکت ها متناسب با متریال مورد استفاده و مقدار آن افزایش می یابد. از این رو باید متذکر شویم که ویژگی های اضافی مثل دور پی وی سی و قلاب می تواند هزینه و قیمت نهایی نیمکت را افزایش دهد. نیمکت دبستان دارای ارتفاع ۷۰ سانتی متر میز ار سطح و ارتفاع ۳۸ سانتی متر نشیمن از زمین است که برای این رده سنی رعای می شود. همچنین رنگ پایه های این نیمکت استاتیک کوره می باشد. نیمکت های مقطع دبستان با توجه به اینکه رده های سنی مختلفی از اول ابتدایی تا کلاس شم را شامل می شود و کودکان در این سنین رشد بسیاری دارند.

نیمکت های مدارس می تواند پروفیل سنگین یا چهار پایه و پروفیل سبک یا هشت پایه باشد. ضخامت آهن یا گوشت آن یک سانتی متر می باشد. پروفیل نیمکت ها ۲ * ۴ سانتی متر می باشد. ام دی اف و پایه ها دارای تنوع رنگی بوده و به انتخاب مشتری تولید می شود. ام دی اف های مورد استفاده ۱۶ میلی متر می باشد. نیمکت های راهنمایی دارای تفاوت در ابعاد نسبت به نیمکت های دبستان می باشد. این نیمکت ها دارای ارتفاع ۸۰ میز و ارتفاع ۴۳ نشیمن از زمین است. متریال مورد استفاده برای نیمکت هایی با این ابعاد بیشتر بوده و در نتیحه زمان تولید و هزینه نهایی افزایش می یابد.

شرکت تیوان با تجربه چندین ساله در امر تولید انواع صندلی آمفی تئاتر و نیمکت مدارس آماده همکاری با مدارس و آموزشگاه برای تجهیز مدارس در استان آذربایجان غربی و شهرهای این استان از جمله ارومیه و مهاباد می باشد. تیم متخصص شرکت تیوان آماده ارائه مشاوره به مدیران مدارس و آموزشگاه برای انتخاب و خرید نیمکت مدارس با ویژگی ها و ابعاد مورد نظر خود هستند. برای استعلام قیمت نیز می توانید ضمن تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی از قیمت های روز متناسب با ابعاد ویژگی های نیمکت مطلع شوید. محصولات کامل نیمکت ها و مدل های متنوع ان را در صفحه نیمکت مدارس می توانید ببنید.

منبع: وبلاگ سایت نوین چیر