پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

واحدهای اداری و تجاری در همهٔ نقاط دنیا از واحدهای مسکونی گرانتر هستند.

گرانی این واحدها سبب می شود تا همیشه افراد در استفاده از فضاهای اداری دچار وسواس بوده

و با دقت در چیدمان نقطه به نقطه آن دقت نمایند. اگر در فضای خود به ایجاد حریم خصوصی با خواص آکوستیک

نیاز دارید،آنگاه فضای دفتر کارشما، برای ایجاد محیطی آرام به این محصول برای پارتیشن بندی فضای شما نیازمند

می باشد.نکته ای که در این میان نباید از آن غافل ماند تقسیم بندی واحدهاست. در محیط اداری همواره تفکیک

فضا بسیار مهم بوده و از بیشترین دغدغه های صاحبان مشاغل می باشد.

پارتیشن شیشه ای:

هنگامی که در حال برنامه ریزی برای طراحی فضای اداری خود هستید، یک جزء حیاتی می تواند

پارتیشن شیشه ای دفتر باشد. شرکت های انگلیسی به طور چشم گیری خواستار استفاده

از این محصول برای جدا کردن مناطق بزرگ اداره، به منظور رسیدن به مزایای کاربردی و زیبایی می باشند.

این محصول با تفکیک فضا مانع از نفوذ صدا به دیگر نقاط می گردد و تا ۵۰ دسبیل مانع صدا و ورود و خروج آن

به دیگر واحدها می گردد.درنتیجهٔ این خاصیت، محیط شما کاملاً آرام و سازمان یافته است و شرایط مطلوبی

برای فعالیت کارمندان را ایجاد می کند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

جلوه پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن شیشه سکوریت با هر نوع دکوراسیون سازگار است و جلوه دهی مناسبی ایجاد می‌کند. این محصول بسیار دکوراتیو است و فریم‌های آن با هر نوع رنگ همرنگ شده و هارمونی می‌یابند. ترکیب عالی شیشه با یراق‌آلات و فریم استیل هارمونی زیبایی به محیط می‌بخشد. این محصول در فضاهای گوناگون وبا هر نوع دکوراسیون سازگار است و جلوه دهی مناسبی ایجاد می‌کند و نقش عمده‌ای در محیط اداری مدرن امروز بازی می‌کند. ایجاد طرح های متنوع سندبلاست از جمله نام تجاری ویا لوگو مراکز گوناگون، بر روی پارتیشن شیشه ای علاوه بر تفکیف فضای و افزایش امنیت در گسترش وتاکید بر نام تجاریتان در محیط بسیار موثر است. در مراکز و سالنهای آرایشی و بهداشتی استفاده از آن می‌تواند تأثیر بسیاری را بر نحوه عملکرد کارکنان و بازدیدکنندگان داشته باشد. برای حفظ حریم خصوصی و بهداشت روانی هر پارتیشن جداره فریم لس یا ساده با فرم و طرحی بر روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای و استیل:

پارتیشن شیشه ای و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن های شیشه ای دارند.

استفاده از استیل به عنوان فریم پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی مجوعه ای که پارتیشن شیشه ای شده است می دهد

. پارتیشن شیشه ای و استیل با توجه به زیبایی که ایجاد می کند طرفدار زیادی دارند.پیشنهاد ما به شما این است

که از ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در طراحی فضای خود استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری:

امروزه در کشور های اروپایی، برای استفاده بهینه از تمام فضای واحد، از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می کنند. در صورتی که طراحی شما به صورت صحیح انجام شود، پارتیشن شیشه ای اداری پاسخگوی تمام نیاز های شما خواهد بود

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

ویژگی های شیشه پارتیشن :

-پارتیشن شیشه‌ای با ویژگی تک جداره
-عملکرد صوتی (آکوستیک) تا ۴۷ db
-جذابیت و شیک بودن
-انواع طرح های سندبلاست
-طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها
-ضخامت ۱۰ میلیمتر
-ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل
-نصب سریع

شیشه ی پارتیشن:

شیشه ی پارتیشن، شیشه سکوریت ۱۰ میل می باشد. شیشه ی پارتیشن نظم خاصی را به واحد اداری، یا منزل و یا هر جای دیگری که مورد استفاده قرار گیرد می دهد. شیشه ی پارتیشن می تواند هر رنگی که شیشه سکوریت دارد باشد.

پارتیشن شیشه ای در محیط اداری:

پارتیشن به دلیل سبک خاصی که در طراحی و دکوراسیون ایجاد می‌کند، به‌طور مشترک در منازل، ادارات و فروشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصول به‌صورت ثابت یا متحرک ارائه می‌گردد و می‌تواند دکور فضای دفتر و یا منزل شمارا بزرگ‌تر و کارآمدتر نشان دهد؛ برعکس دیوارهای گچی قدیمی، پارتیشن شیشه‌ای متحرک می‌تواند برای تغییر فضا مورداستفاده قرار گیرد. پارتیشن شیشه ای محیط را هم برای کارمندان و هم بازدیدکنندگان بسیار جذاب‌تر می‌کند و یک دکوراسیون حرفه‌ای برای فضای شمابه وجود می‌آورد. مزایای داشتن پارتیشن شیشه ای در دفتر و اماکن تجاری بسیار است صرفه اقتصادی بالای نصب این محصول با توجه به‌سرعت بالای نصب آن و فضاسازی بهینه محیط توسط پارتیشن شیشه ای بخشی از مزایای نصب این محصول در ادارات می‌باشد

تأثیر پارتیشن شیشه ای در ادارات:

هنگامی‌که این محصول در شرکت نصب می‌شود، ممکن است عملکرد افراد تا حدودی تحت تأثیر قرار بگیرد. ولی مطمئناً محیطی آرام و منظم را در شرکت پدید می‌آورد و نمی‌توان آن را با آزمایشگاه که یک محیط بسته و کسل آور است، یکی دانست. با استفاده از این محصول نحوهٔ عملکرد افراد در شرکت کاملاً واضح و مشخص است و در کنار آن می‌توان فضا را به چند بخش مجزا تقسیم نمود و برای کارکنان حریم خصوصی تعیین کرد. اگر برای آن و هر پارت، درب شیشه‌ای نصب گردد، دیگر می‌توان گفت که حریم خصوصی خوبی فراهم می‌آید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم لس:

پارتیشن شیشه ای می تواند با فریم و یا بدون فریم کار شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته شده است. پارتیشن شیشه ای فریم لس زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار دارد. علاوه بر زیبایی پارتیشن شیشه ای فریم لس، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس کمتر از پارتیشن شیشه ای فریم دار می باشد.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دوجداره:

استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره در محل های با سر و صدای بالا پیشنهاد می شود. در پارتیشن شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت ۱۰ میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای دوجداره  با کارشناسان رامادر تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

 ظهور پارتیشن شیشه ای در آپارتمان‌ها:

می‌توان دیوارهای قدیمی را با این محصول جایگزین نمود. اغلب بخشی از اتاق نشیمن یا سالن در مجاورت با دیوار راهرو قرار دارد که استفاده از این محصول می‌تواند جایگزینی مناسب برای گسترش فضای بصری باشد. نصب این محصول در حمام و توالت مشترک هم متداول است. با این اوصاف به‌راحتی می‌توان دیوارهای داخلی آپارتمان را با آن جایگزین نمود. استفاده از نوع طرح دار این محصول که با بهره‌گیری از تکنولوژی خاص طراحی می‌شوند، می‌تواند یک آپارتمان معمولی را در حد یک هتل‌آپارتمان گران‌قیمت، شیک و لوکس نماید. با توسعه فناوری، طراحان نوع جدیدی از این محصول را برای کاربرد داخلی در آپارتمان‌ها ارائه نمودند که بیش‌ازحد محبوبیت یافته است

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای