قیمت و کاربرد میز و صندلی منشی

قیمت میز و صندلی منشی

قیمت میز و صندلی منشی

تولید و کاربرد میز و صندلی منشی

قیمت و کاربرد میز و صندلی منشی امروزه برای طراحان دکوراسیون فضاهای اداری ، شرکت ها و همچنین مدیران بسیار حائز اهمیت است.شرکت طراحی دکوراسیون نوین چیر در زمینه طراحی و تولید مبلمان های اداری و دکوراسیون های اداری از جمله طراحی و تولید میز و صندلی مدیریت ، تولید میز و صندلی کنفرانس ، میز و صندلی منشی و … فعالیت دارد.شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت میز و صندلی منشی با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

همانطور که از اسم آن پیداست منشی یک شرکت مدیریت ارتباطات با مشتریان را بر عهده دارد و میز منشی در واقع منطقه ای است که به عنوان مرکز اصلی شرکت به شمار می رود.

میز منشی نقش دعوت کننده را دارد.بنابراین باید در انتخاب میز و صندلی منشی و همچنین طراحی آن دقت بالایی داشت.عملکرد یک شرکت وابسته به عملکرد کارمندان آن شرکت است که منشی شرکت یکی از بخش های مهم آن می باشد .

ارباب رجوع و افراد به محض وارد شدن داخل شرکت به سمت میز منشی می روند بنابراین انتخاب میز منشی مناسب خیلی مهم است.

طراحی و اجرای میز و صندلی منشی باید به نحوی باشد که علاوه بر جلوگیری از خستگی منشی کاربری مفید نیز داشته باشد.کاربری مفید

طراحی مناسب و استاندارد باعث خواهد شد تا منشی بتواند کارهای خود را بهتر انجام دهد و از بروز خستگی و مصرف زیاد انرژی جلوگیری شود.

تولید میز منشی

ویژگی و کاربرد میز و صندلی منشی

هر مبلمان اداری دارای استانداردها و ویژگی می باشد که به برخی از آن ها می پردازیم.

میز منشی که به آن کانتر اداری و یا کانتر منشی و یا کانتر پذیرش  نیز گفته می شود به صورت گرد و نیم دایره و مستطیلی و مربعی طراحی و تولید می شوند.

در هتل ها و بیمارستان ها معمولا کارمندان و رزوشن های زیادی پشت کانتر هستند بنابراین فضای زیادی جهت دکوراسیون ورودی باید داشته باشند.

ادارات و یا شرکت هایی  که فضای ورودی کوچکتری دارند، از میزی کوچکتر که بصورت مستطیل هستند استفاده می شود.

می توان گفت در ادارات و شرکت ها بر اساس تعداد افرادی که مراجعه می کنند معمولا تعدادی صندلی نیز در نزدیکی میز منشی قرار می گیرند

که به عنوان سالن انتظار نیز کارایی دارد و افراد بتوانند ساعت های انتظار را روی آن ها بنشینند.

زیبایی از دیگر خصوصیات میز منشی به شمار می آید چرا که شکل ظاهری در روحیه کاری منشی و دیگر افراد تاثیر به سزایی دارد به این دلیل است که همیشه در طراحی و تولید میز منشی تنوع هندسی بالایی وجود دارد.

قیمت میز و صندلی منشی

جنس میز منشی و کانتر پذیرش

اصولا میز منشی و کانتر پذیرش  از جنس چوب می باشد اما باید این را در نظر گرفت که  جنس چوب نیز بسیار در قیمت و استحکام آن تاثیرگذار است.

بنابراین اغلب میز منشی از جنس فلز، چوب، ام دی اف و HDF است.

نکات مهم در تولید میر و صندلی منشی استاندارد

میز و صندلی منشی استاندارد دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • طراحی مناسب و استاندارد جهت سهولت در نظافت روزانه میز  و صندلی
  • ارتفاع مناسب میز نسبت به صندلی
  • ارتفاع مناسب صندلی نسبت به میز (ارتفاع تکیه گاه و نشیمن )
  • قابل تنطیم بودن ارتفاع صندلی و دارای دسته های استاندارد
  • ابعاد استاندارد بر حسب فضای خالی و مساحت در نظر گرفته شده
  • جنس و متریال بکار رفته در طراحی و تولید میز و صندلی
  • دسترسی آسان به تمامی نقاط میز
  •  ایجاد فضایی جهت عبور انواع کابل های برق و کامپیوتر
  • استفاده از روکش های ضد حریق پس از اتمام کار

بنابراین در یک جمع بندی کلی می توان گفت امروزه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری اهمیت بالایی را برای مدیران پیدا کرده است .

انتخاب سبک های متفاوت برای تجهیز مبلمان اداری کاملا بر حسب سلیقه و شرایط مشتری می باشد.علاوه بر اینکه مبلمان چه سبک و مدل و رنگی دارد باید به کیفیت و قیمت آن ها نیز توجه کرد.

قیمت میز و صندلی منشی نیز بر اساس ابعاد و همچنین کیفیت  آن تعیین می شود.