قیمت و سفارش میز و صندلی مدیریت

قیمت میز و صندلی مدیریت

قیمت و سفارش میز و صندلی مدیریت هم نیز مانند دیگر مبلمان های اداری در دکوراسیون و فضا سازی یک مجموعه و یا شرکت و ارگان حائز اهمیت است و امروزه دغدغه بسیاری از مدیران می باشد.شرکت نوین چیر طراح و تولید کننده کلیه لوازم اداری ، دکوراسیون های اداری از جمله نیم ست های اداری ، مبلمان اداری ، میز و صندلی اداری و کارمندی و … می باشد.شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت و سفارش میز و صندلی مدیریت نوین چیر با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

میز و صندلی مدیریت نوین چیر 

صندلی مدیرتی با توجه به جایگاهی که دارد باید بتواند علاوه بر راحتی ، زیبا و کاربردی نیز باشد. بنابراین خرید یک صندلی مدیریت نیازمند شناخت دقیق نیاز ها و طرح و رنگ می باشد.

صندلی های مدیریتی تفاوت های کوچکی با دیگر صندلی ها از جمله صندلی کارمندی دارند و این در قالب یک استاندارد باعث شده تا تولید کننده ها در زمان طراحی تولید به آن دقت نمایند.قیمت میز و صندلی به عامل های متنوعی وابسته می باشد که در قیمت آن تاثیر گذار است.

ویژگی و اهمیت طراحی و تولید میز و صندلی مدیریت سبب شده تا در طرح ها و متناسب با سلیقه ها و نیازهای گوناگون طراحی و ساخته شوند.تمامی محصولات نوین چیر دارای کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد.

در فضاهای اداری نیز مانند فضاهای دیگر نیازمند طراحی استاندارد و بهینه هستیم.

سفارش میز و صندلی مدیریت

با توجه به اینکه پرسنل ساعت های طولانی را در محل کار خود می گذرانند بنابراین باید میز و صندلی آن ها دارای طراحی مناسب باشد .

طراحی و تولید میز و صندلی مدیریتی نیز باید به نحوی باشد که فرد دچار خستگی نشود.

طراحی مناسب به این معنی می باشد که کارمندان بدون احساس خستگی بتوانند کار خود را انجام دهند.

بنابراین عدم خستگی در محیط کار نیز نیازمند یک دکوراسیون حرفه ای و زیبا می باشد خلاقیت و نوآوریدر طراحی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

ویژگی های میز و صندلی مدیریتی مناسب 

همه ما می دانیم اتاق مدیریت در هر شرکت و سازمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از مهمترین ملزومات در هر اتاق مدیریت، میز و صندلی مدیریتی می باشد. میزهای مدیریتی از لحاظ رنگ و طرح تنوع زیادی دارند اما علاوه بر تنوع ظاهری باید هنگام خرید به کیفیت و سایز آن ها نیز توجه کرد.

ابعاد و سایز میز و صندلی مدیریتی باید متناسب با ابعاد و مساحت اتاق و فضایی باشد که میز و صندلی مدیریت داخل آن قرار می گیرد.

صندلی های مدیریت  اغلب در ابعاد بزرگتر نسبت به صندلی کارمندی بوده و تکیه گاه آن ها بلندتر بوده و کاملا متناسب با فضای مربوطه می باشد.

نکته قابل توجه این است که میز مدیریت به دلیل هماهنگی با فضای اداری و شرکت و فردی که پشت آن می نشیند در قسمت لبه جلویی میز پهنای مناسبی داشته باشد و هم چنین دارا بودن عمق استاندارد و مناسب نیز از دیگر اولویت می باشد.

ویژگی میز وصندلی مدیریت

میز مدیریت

استانداردهای میز و صندلی مدیریتی

طول میز مدیریت باید بین: ۱۶۰ سانتی متر تا ۲ متر باشد و در آن سو هم عرض میز مدیریت باید ما بین: ۸۰ سانتی متر تا ۱٫۲ متر باشد، هم چنین ارتفاع میز مدیریت هم باید بین ۷۰ سانت تا ۱ متر باشد.

ارتفاع میز مدیریت و دیگر میزهای اداری بر اساس ارتفاع صندلی ها تعیین و طراحی می شود.

اندازه میز شما نباید به قدری کوتاه باشد که نیم تنه شما را خیلی بالا نشان دهد و در آن سو نیز، نباید به قدری بلند باشد که شما را کوتاه نشان دهد و یا بالا بردن ارتفاع صندلی پای شما را از زمین جدا کند.

ابعاد استاندارد میز و صندلی مدیریتی 

طول میز مدیریت ۱۸۰cm و عرض صفحه میز ۸۰cm و ارتفاع میز از سطح زمین تا زیر صفحه میز ۷۵الی۷۸ باشد.

ابعاد ال میز(کنسول کناری میز) نیز در طول۱۵۰cm و عرض ۴۵cm محاسبه گردد تا میز استاندارد و کاربردی داشته باشیم.
در صورتیکه طول میز مدیریت ۲۰۰cm باشد باید عرض صفحه میز ۸۵cm و ارتفاع میز از سطح زمین تا زیر صفحه میز ۷۶ الی ۸۰باشد.

ابعاد ال میز(کنسول کناری میز) نیز در طول۱۶۰cm و عرض ۵۰cm محاسبه گردد .
چنانچه طول میز مدیریت ۲۲۰cm باشد بهتر است عرض صفحه میز ۹۰cm و ارتفاع میز از سطح زمین تا زیر صفحه میز ۷۹الی۸۱ باشد.

ابعاد ال میز(کنسول کناری میز) نیز در طول۱۶۰cm و عرض ۵۰cm میباشد.
اگر طول میز مدیریت ۲۴۰cm  و بالاتر باشد بهتر است عرض صفحه میز ۹۰cm الی ۱۰۰  و ارتفاع میز از سطح زمین تا زیر صفحه میز ۸۰ الی ۸۲ باشد.

ابعاد ال میز(کنسول کناری میز) نیز در طول۱۸۰cm و عرض ۶۰cm  در نظر گرفته خواهد شد.

بنابراین استانداردهای میز و صندلی مدیریتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

میز مدیریت مدل اریکا