تولید و قیمت صندلی آموزشی در کرج

تولید و قیمت صندلی آموزشی

تولید و قیمت صندلی آموزشی

تولید و قیمت صندلی آموزشی

تولید و قیمت صندلی آموزشی در کرج از مهمترین و بزرگترین دغدغه های مدیران محیط های آموزشی از جمله مدارس ، آموزشگاه های علمی ، دانشگاه ها ، موسسات و … می باشد.طراحی و تولید صندلی آموزشی از دیگر تخصص های شرکت نوین چیر می باشد.شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات تولید و قیمت صندلی آموزشی با شماره های ۰۲۶۳۲۵۶۹۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

 

تولید و قیمت صندلی آموزشی

 

طراحی و تولید صندلی آموزشی

صندلی آموزشی زیر مجموعه مبلمان آموزشی می باشد که به آن صندلی دانشجویی ، صندلی دانش آموزی گفته می شود. همانطور که از اسم آن پیداست صندلی های آموزشی و یا میز و نیمکت های آموزشی و دانش آموزی به دلیل اینکه در یک محیط های آموزشی و حساس و گروه های سنی مختلف کاربری دارند باید دارای استانداردهای طراحی و همچنین امنیت بسیار بالایی باشند.طراحی و تولید صندلی آموزشی  ، میز و صندلی متناسب با خصوصیات جسمی استفاده‌کنندگان جهت ایجاد عادات صحیح نشستن و گرفتن وضعیت بدنی مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طراحی و تولید صندلی آموزشی و هر گونه مبلمان آموزشی باید طبق ساختار و ارگونومی بدن دانش آموزان ، دانشجویان باشد تا در صورت نشستن آن ها در مدت طولانی موجب خستگی آن ها نشود و آسیبی به ساختار بدنی آن ها وارد نشود.

طراحی صندلی آموزشی باید به نحوی باشد که در صورت نشستن کف پاها صاف بر روی زمین قرار بگیرد به گونه ای که هیچ گونه فشاری از طرف قسمت جلوی نشستگاه به ران وارد نشود.

علاوه بر این تکیه گاه مستحکمی در ناحیه کمری و همچنین زیر تیغه های شانه وجود داشته باشد.فضایی کافی بین تکیه‌گاه پشت و سطح نشستگاه برای حصول اطمینان از حرکت آزادانه دانش آموزان ، دانشجویان ، مربیان و … وجود داشته باشد.

صندلی دانشجویی مدل A117

انواع صندلی آموزشی

صندلی های آموزشی دارای تقسم بندی مختلف می باشند.

نیمکت مدرسه

همانطور که در مقالات قبلی شرح داده شد نیمکت مدرسه با توجه به رنج سنی و پایه تحصیلی طراحی و تولید و همچنین سفارش داده خواهد شد.

با توجه به این عنوان ها نیمکت های مدرسه و دانش آموزی به صورت دونفره ، تک نفره طراحی شده و مانند کلیه مبلمان های آموزشی دارای استانداردهایی می باشد.

جنس نیمکت ها از جنس چوب MDF و یا لترون با پایه های فلزی و فایبر گلاس در نظر گرفته می شود.

صندلی دانشجویی و دانش آموزی

صندلی دانشجویی نیز می تواند بصورت تک نفره و یا تعداد بالا باشد . اما این به این معنی نیست که مانند نیمکت مدرسه ابعاد آن ها در صورت بالا رفتن تعداد بالاتر رود . در صورت بالا رفتن تعداد آن ها بهم دیگر چسبیده شده و در ردیف های معینی طراحی خواهد شد.

جنس آن بصورت فلزی و پلاستیک فشرده و فایبر گلاس می باشد.

پایه های صندلی و چفت و بست آن ها تماما از فلز با مقاومت بالا می باشد.

صندلی های دانشجویی که در اکثر مراکز آموزشی کاربرد دارد و گاها در بانک ها و ارگان ها نیز دیده می شود می تواند دارای دسته تحریر باشد.

علاوه بر این نشیمنگاه صندلی ها می تواند از جنس خود صندلی بوده و یا می تواند دارای روکش چرمی نیز باشد.

قیمت صندلی های آموزشی و یا صدلی های دانشجویی و دانش آموزی با توجه به روکش آن ها ، کیفیت و مقاومت آن ها تعیین خواهد شد.

شرکت نوین چیر با طراحی و اجرای دکوراسیون انواع سالن های کنفرانس ف سالن های سینمایی ، جلسات ، همایشی ، و انواع صندلی های سینمایی ، آموزشی ، همایشی و همچنین انواع مبلمان اداری در خدمت شما عزیزان می باشد.

فقط کافیست نمونه محصولات ما را ببینید و با ما تماس بگیرید. اعتماد شما اعتبار ماست.