طراحی و تولید نیمکت مدرسه در کرج

تولید نیمکت مدرسه در کرج

تولید نیمکت مدرسه در کرج

طراحی و تولید نیمکت مدرسه

طراحی و تولید نیمکت مدرسه در کرج از دیگر ویژگی و فعالیت های شرکت نوین چیر می باشد.یکی از مهمترین اجزای مدرسه و مراکز آموزشی ، نیمکت مدرسه و میز تحریر و صندلی محصلی یا میز و صندلی دانش آموزی و یا میز و نیمکت مدرسه است.بنابراین طراحی و تولید نیمکت مدرسه از مهمترین عواملی است که باید در طراحی و اجرای مدرسه به آن توجه کرد.

بنابراین طراحی صحیح میز و صندلی متناسب با خصوصیات جسمی و ارگونومی دانش آموزان در مراکز آموزشی متناسب با وضعیت بدنی بسیار حائز اهمیت است.

تولید نیمکت مدرسه در کرج

در تولید نیمکت مدرسه باید به عوامل گوناگونی توجه کرد.همانطور که بیان شد نیمکت مدرسه از مهم ترین تجهیزات آموزشی است که دانش آموزان و دانشجویان دائما با آن ها در تماس هستند.

این گروه از تجهیزات مدارس محصولات گسترده ای را شامل می شود.

آگاهی از ویژگی های نیمکت استاندارد مدارس و همچنین آشنایی با مشخصات فنی و کیفیت طراحی و ساخت آن ها کمک می کند تا شما در خرید میز و نیمکت مدارس موفق تر عمل کنید.

ارتفاع نیمکت مدرسه از مهمترین عوامل و استانداردهایی است که باید به آن توجه کرد و آن را در نظر گرفت.

علاوه بر این پروفیل های بکار رفته در آن ، متریال های بکار رفته در آن باید بتواند وزن زیاد را تحمل کند و از خطرات احتمالی برای دانش آموزان جلوگیری می کند.

تولید نیمکت مدرسه در کرج

در قسمت جلوی هر نیمکت و میز تحریر باید میل هایی باشد که استحکام آن را بالا ببرد.

در قسمت پایین نیمکت ها  محلی است که باید پاها در تمام مدت روی آن قرار گیرد بنابراین ارتفاع آن متناسب استانداردها می باشد .

به نحوی که پنجه و پاشنه دانش آموزان صاف روی آن قرار گیرد.فاصله ی میله تا زمین باید به اندازه ای باشد که زاویه ی ۴۰ تا ۴۵ درجه را ایجاد کند.

به طور کلی ارتفاع نیمکت باید به حدی باشد که زاویه ی زانوها ۹۰ درجه باشد و اگر ارتفاع نیمکت بیش از حد باشد پاهای دانش آموزان آویزان باشد موجب فشار به نشیمن گاه و لگنچه می شود که کمر درد در پی خواهد داشت.

اگر ارتفاع آن کمتر از قد پای دانش آموز باشد موجب جمع شدگی پای دانش آموزان و وارد شدن فشار به زانوی وی می شود که در دراز مدت می توان شاهد عوارضی مانند انحراف زانو بود .

شما می توانید جهت سفارش و تولید نیمکت مدرسه در کرج با شماره تلفن های نوین چیر تماس بگیرید.

انواع و استانداردهای نیمکت مدرسه

  • نیمکت پیش دبستانی

نیمکت های پیش دبستانی با توجه به کاربری آنها که منحصر به استفاده کودکان ۵ و ۶ ساله می باشد باید دارای ابعاد و اندازه های مشخصی مناسب برای این دسته از کودکان باشد.

ارتفاع میز نیمکت پیش دبستانی ۶۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۳۰ سانتی متر می باشد.

این نیمکت ها در مدل های متفاوتی طراحی و تولید می شود.

این مدل ها بر اساس تعداد کودکان مشخص می شود.

نیکت های یک نفره ، دو نفره ، سه نفره ، نیمکت های چسبیده به هم ، نیمکت های جدا از هم یا پشتی دار و بدون پشتی از مدل های مختلف هستند که بسته به سفارش مشتری و با رنگ مورد تایید مشتری برای پایه و ام دی اف طراحی و تولید می شود.

نیمکت پیش دبستان

نمیکت های دبستان دارای تفاوت های ظاهری در ابعاد و ظاهر می باشد.

ارتفاع میز نمیکت های دبستان ۷۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن از سطح زمین آن ۳۸ سانتی متر می باشد.

این نمیکت ها در رنگ های مختلف ام دی اف و پایه به انتخاب مشتری طراحی و تولید می شود.

همانند نیمکت های پیش دبستانی این نیمکت ها نیز در مدل های مختلف یک نفره ، دو نفره ، سه نفری تولید می شوند.

نیمکت دبستان

  • نیمکت راهنمایی و دبیرستان

نیمکت های  راهنمایی و دبیرستان دارای مشخص فنی خاصی می باشد. ارتفاع میز از سطح زمین آن ۸۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۴۳ سانتی می باشد.

ابعاد این نیمکت ها با توجه به کاربری آن که دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان می باشد به نسبت نیمکت های دبستان بزرگ تر می باشد. مدل های یک نفره و دو نفره و سه نفره از این نوع نیمکت ها برای مدارس تولید می شود.

نیمکت دبیرستان