طراحی و اجرای سالن های کنفرانس

ویژگی طراحی و اجرای سالن کنفرانس

طراحی و اجرای سالن های کنفرانس یکی از خدمات قابل ارائه شرکت نوین چیر می باشد. شرکت نوین چیر در طراحی و اجرای سالن های کنفرانس به موارد مختلف و در واقع استانداردها و الگوریتم های مختلفی توجه می کند که در این مقاله آن ها را بیان خواهیم کرد.
۱-بهینه سازی فضای مربوطه با توجه به تعداد افراد و کاربری آن از لحاظ زیبایی و عملکردی.
۲-در نظر گرفتن شکل و فرم فضا و زیبا سازی آن
۳-جا گذاری آبجکت های مورد نیاز سالن از جمله میز و صندلی های سالن با توجه به عملکرد و زیبایی شناسی
۴-قرار دادن و اجرای لوازم جانبی از جمله سوکت پنل های خاص جهت تامین برق، تلفن، اتصال به شبکه کابلی، سیستم صوتی و تصویری.
۵-آکوستیک کردن سالن مانند سالن های آمفی تئاتر و همایشی و سینمایی . آکوستیک کردن سالن بازتاب صوت را به حداقل خواهد رساند.

طراحی و اجرای سالن کنفرانس

می توان گفت این عمل با استفاده از دیوارپوش های چوبی با طراحی خاص که ترکیبی از ام دی اف و پارچه های مخصوص می باشد و همچنین کف سازی بوسیله موکت های مخصوص و یا پارکت لمینت و نیز طراحی و اجرای سقف کاذب آکوستیک انجام خواهد شد.

۶-طراحی و اجرای سیستم گرمایش و سرمایش ، سیستم صوتی و تصویری و همچنین طراحی نور پردازی و روشنایی مناسب که بوسیله سقف کاذب ، دیوار پوش و کف سازی و … پوشیده می شود.
۷-و در نهایت آراستگی کلی فضا از نظر همگون بودن کلیه اقلام دکوراتیو بکار رفته در سالن طراحی سالن کنفرانس
طراحی و اجرای پروژه های سالن کنفرانس و همایش با طراحی خاص، زمان اجرای کوتاه و قیمت مناسب از ویژگی های شرکت نوین چیر می باشد.

ویژگی های سالن کنفرانس

 اتاق کنفرانس،سالن کنفرانس فضایی است با طاهر و شکل بسیار رسمی که علاوه بر کارایی مناسب باید زیبا و جداب و راحت باشد.

سالن کنفرانس استاندارد به گونه ای می باشد که برای جلسات طولانی خسته کننده نباشد و افرادی که در آن مکان حاضر می شوند احساس خستگی نکنند

و احساس مطلوبی داشته باشند . این احساس راحتی ، کارآمد بودن فضا و زیبایی شناسی آن ملزم به استفاده و رعایت مواردی می باشد که به آن ها می پردازیم.

سالن کنفرانس بانک انصار

استفاده از کف پوش و دیوار پوش مناسب در سالن های کنفرانس

سالن های کنفرانس باید دارای کف پوش و دیوار پوش مناسب باشند .

متریال کف پوش ها و دیوار پوش ها طبق تعداد نفرات و کاربری آن طراحی و اجرا خواهد شد. رنگ کف پوش ها و دیوار پوش ها با توجه به رنگ صندلی ها ، نور پردازی و … انتخاب خواهد شد.

متریال بکار رفته در کف و دیوار ها معمولا از دو جنس چوبی ( MDF) و موکت خواهد بود.

اما همانطور که گفتیم  اتاق کن

فرانس و سالن کنفرانس استاندارد باید دارای دیوارهایی با عایق مناسب صدا بخصوص در شرکت‌های شلوغ و پر رفت‌ و آمد باشد تا در حین جلسه تمرکز افراد به هم نخورد.

طراحی نور پردازی در سالن های کنفرانس

نور پردازی در سالن های کنفرانس می تواند از طیف های رنگی تیره نیز باشد. اما رنگ های تیره استفاده شده در فضا باید دارای طیف منسجمی باشد و در واقع دارای یک تنالیته مناسب و استاندارد باشد که خسته کننده نشود.

طراحی سالن کنفرانس

بعد از نور پردازی و آکوستیک بودن و رنگ و … میزی که در ردیف اول صندلی های کنفرانس قرار دارد حائز اهمیت می باشد.

بنابراین آنچه که می تواند در یک سالن کنفرانس اهمیت داشته باشد استفاده از یک میز کنفرانس شیک و مناسب در دو ردیف اول صندلی ها می باشد.

اندازه میزی که در سالن قرار می گیرد باید به گونه ای باشد که با فضای سالن هماهنگی داشته باشد،

میز نه  آن‌ قدر بزرگ باشد که فضای زیادی را اشغال کند و رفت‌ و آمد را سخت کند و احساس ناخوشایندی به حاضرین بدهد و نه آن‌قدر کوچک باشد که افراد نتوانند به راحتی کنار هم بنشینند و مستندات نشست را بررسی کنند.

شرکت نوین چیر با مجربترین طراحان در زمینه طراحی و اجرای سالن های کنفرانس ، سالن های آمفی تئاتر ، مبلمان اداری ، مبلمان سینمایی ، صندلی استادیوم و … در خدمت شماست.