پارتیشن اداری و انواع آن

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

طراحی پارتیشن اداری و انواع آن

طراحی پارتیشن اداری و انواع آن در یک محیط اداری ، شرکت  و … دارای ویژگی ها و استانداردهایی می باشد که در طراحی باید به آن ها توجه کرد.

به طور کلی به دیوار اکسترنال موقت (خارجی، غیر اصلی و اضافه شده ) که فضاهایی مانند یک سالن، حال و … به وسیله آن تقسیم بندی می شود  انواع پارتیشن اداری گفته میشود .

پارتیشن ها را می توان بدون تخریب می توان جابجا کرد . در محیط های اداری برای استفاده مفید ار فضاها و البته برای ایجاد فضایی مدرن و کلاسیک از آن استفاده می کنند.

بنابراین می توان گفت که پارتیشن های اداری به زیبا سازی و مدیریت فضا، استفاده حداکثری از نور محیط، افزایش تعامل بین همکاران یک مجموعه کمک خواهد کرد. پارتیشن های اداری اغلب علاوه بر اداره ها در شرکت های خصوصی، دولتی، مراکز آموزشی کاربرد دارد که برای هر محیطی یک نوع آن قابل استفاده است.

پارتیشن اداری نوین چیر

انواع پارتیشن اداری

یکی از مزایای طراحی پارتیشن اداری انجام عملیات نصب بدون هیچ گونه تخریب است. در واقع در طول عملیات نصب، هیچ آسیبی به ساختمان شما وارد نمی شود. علاوه بر این می توان دوباره اتصالات را باز کرد و به طور کلی چیدمان را تغییر داد. این مزیت می تواند برای شرکت هایی که به دنبال توسعه واحدهای اداری خود هستند بسیار مفید باشد.

با توجه به مزیت های آن پارتیشن ها را به چند دسته تقسیم بندی می کنیم که در این قسمت به توضیح برخی از آن ها می پردازیم.

پارتیشن های اداری به پارتیشن های شیشه ای ، تمام ام دی اف و نیم ام دی اف ،پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل ، پارتیشن دو جداره (شیشه ای ، MDF) ، پارتیشن کمد تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن شیشه ای 

پارتیشن شیشه ای یکی از اقلام مهم در دکوراسیون محیط اداری است. پارتیشن شیشه ای را در منازل ، شرکت ها ، ادارات ، فروشگاه های بزرگ و … استفاده می کنند.

پارتیشن شیشه ای علاوه بر جذاب و کلاسیک کردن فضا محیط را از هم تفکیک می کند.علاوه بر این نسبت به پارتیشن های ام دی اف از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع آن متراژ، ابعاد و ضخامت و رنگ تعیین می شود که در شرکت ها و نمایندگی های مختلف متفاوت خواهد بود.

پارتیشن ام دی اف

از ویژگی های پارتیشن ام دی اف می توان به ظاهر زیبا ، تنوع طرح ، مقاومت و استحکام بالا ، مقرون به صرفه بودن آن ، قابلیت تغییر ساختار پس از اجرا ، سرعت در تولید و نصب ، وزن مناسب هنگام جابجایی و حمل و نقل و … اشاره کرد. پارتیشن ام دی اف نیز در محیط های اداری ، مطب ها ، بیمارستان ها و … کاربرد دارد .

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن آلومینیوم

پارتیشن های آلومینیومی به تک جداره و دو جداره تقسیم بندی می شوند. که هرنوع از پارتیشن ها دارای ویژگی های متمایز کننده ای می باشد. در پارتیشن آلومینیومی می توان از شیشه تک جداره یا دوجداره با توجه به نوع نیاز مشتری هنگام ساخت استفاده نمود.

از پارتیشن آلومینیومی در فضاهایی که نیاز به ابعاد شیشه بزرگ باشد و به دید بیشتری نیاز داشته باشیم.

این نوع پارتیشن ها به دلیل استفاده کردن از یراق آلومینیوم هر از چند گاهی نیاز به روغنکاری و رگلاژ نمودن دارد.

شرکت نوین چیر اجرا کننده انواع پارتیشن و پارتیشن اداری متناسب با متراژ محیط و نوع پارتیشن درخواستی با بهترین کیفیت و طرح و سلیقه می باشد.تمامی محصولات نوین چیر دارای کیفیت بالا و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت محصولات نوین چیر اعم از قیمت پارتیشن اداری ، قیمت میز و صندلی اداری ، صندلی سینمایی ، میز و صندلی کنفرانس ، صندلی همایشی و … با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

 

قیمت پارتیشن اداری