صندلی کنفرانس و ویژگی های آن

صندلی کنفرانس

صندلی کنفرانس

طراحی صندلی کنفرانس در کرج

صندلی کنفرانس و ویژگی های آن در طراحی و همچنین انتخاب آن نیز مانند مبلمان های دیگر حائز اهمیت می باشد.صندلی کنفرانس جزو مبلمان های مهم اتاق کنفرانس و یا اتاق مدیریت می باشد که در آن میز و صندلی کنفرانس قرار می گیرد.میز و صندلی کنفرانس به اتاق کنفرانس و اتاق مدیریت جلوه بسزایی خواهد داد. انتخاب درست صندلی مناسب با فضای اتاق و ظاهر آن بسیار مهم می باشد.

در طراحی صندلی کنفرانس نیز  علاوه بر جنبه ظاهری  راحتی آن نیز بسیار مهم است که هنگام خرید و طراحی باید به آن دقت کرد.

شرکت نوین چیر با مجربترین طراحان در زمینه طراحی و اجرای انواع مبلمان سینمایی ، مبلمان اداری از جمله میز و  صندلی کنفرانس در کرج ، تهران ، تبریز ، مشهد ، اصفهان و …  در خدمت شماست .

میز و صندلی کنفرانس سهند

ویژگی های صندلی کنفرانس

صندلی کنفرانس نیز مانند مبلمان های دیگر دارای ویژگی هایی می باشد که مانند طراحی مبلمان دیگر باید به آن ها توجه کنیم . طراحی میز و صندلی کنفرانس  نباید به نحوی باشد که باعث خستگی افراد شود.

معمولا در اتاق های کنفرانس جلسه های طولانی برگزار می شود که افراد مجبور هستند ساعت های طولانی روی صندلی بنشینند بنابراین راحتی آن ها باید در نظر گرفته شود.

اگر صندلی کنفرانس استاندارد نباشد و باعث خستگی افراد شود بی شک نشستن برای ادامه کنفرانس و جلسات برای آنها مشکل می شود.

صندلی مناسب برای اتاق کنفرانس صندلی است که خشک نباشد زیرا بعد از مدتی نشستن سبب درد در ستون فقرات افراد می شود که اصلا احساس خوشایندی ندارد.
همانطور که بیان شد طراحی صندلی کنفرانس نیز مانند مبلمان دیگر باید دارای دسته مناسب باشد تا افراد بتوانند آرنج و دست خود را روی آن قرار دهند و احساس راحتی داشته باشند.
جنس صندلی کنفرانس نیز مانند صندلی های دیگر بسیار مهم است.

اگر از چرم برای روکش صندلی ها استفاده می شود باید ضد تعریق باشد.
همچنین صندلی کنفرانس استاندارد باید قابلیت تنظیم داشته باشد تا افراد متناسب با راحتی خود آن را تنظیم کنند و احساس راحتی داشته باشند.
نکته دیگری که در انتخاب طراحی صندلی باید در نظر بگیریم سایز آن است که باید مناسب باشد.

صندلی بزرگ برای اتاق کنفرانس کوچک مناسب نیست و همینطور صندلی کوچک برای اتاق کنفرانس بزرگ مناسب نخواهد بود

بنابراین باید فضا و مساحت اتاق را نیز در نظر گرفت.

اندازه و تعداد صندلی‌های کنفرانس را باید طوری در نظر بگیرید که رفت و آمد و بلند شدن و نشستن افراد را در حین کنفرانس سخت نکند و افراد بتوانند در حین کنفرانس حرکت داشته باشند.

صندلی کنفرانس

صندلی کنفرانس

به طور کلی اگر در اتاق کنفرانس میز کنفرانس وجود داشته باشد باید با توجه به آنها صندلی نیز انتخاب شود و در صورتی که میز کنفرانس وجود نداشته باشد باید از ست های دیگر کنفرانس برای جلوه و نمای بهتر استفاده شود.
علاوه بر این شما باید صندلی ها را به گونه ای مرتب کنید که کنفرانس یا سمینار بدون هیچ اختلالی جریان داشته و برگزار شود.

هماهنگی شکل و طرح و رنگ صندلی بسیار مهم بوده و بر اساس رنگ کلی فضا انتخاب خواهد شد.

انواع صندلی کنفرانس

صندلی های کنفرانس انواع مختلفی دارند که برای سلیقه ها و نیازهای مختلف مناسب می باشند.

صندلی های کنفرانس می توانند پایه ثابت یا چرخ دار داشته باشند. همچنین بر اساس جنس پایه، جنس پارچه، نوع دسته و ارتفاع به انواع مختلف و گوناگونی تقسیم می شوند.

پس به طور کلی می توان گفت صندلی کنفرانس جزء مهمی از سالن های کنفرانس است و افراد و شرکت کنندگان در کنفرانس با این نوع صندلی به آرامش خواهند رسید.

طراحی صندلی کنفرانس

صندلی کنفرانس در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شود و هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی بوده و برای محل هایی متفاوت کارایی متفاوتی را دارد.

همواره صندلی کنفرانس را متناسب با میز ، فضای اتاق و مساحت اتاق و همچنین متناسب با تعداد افراد انتخاب کنید. صندلی کنفرانس در کنار یک میز کنفرانس زیبایی محصور کننده ای را به اتاق کنفرانس شما می دهد و مراجعه کنندگان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد بنابراین در انتخاب و طراحی آن ها دقت بسیاری کنید.