صندلی سینمایی در کرج

صندلی سینمایی در کرج

صندلی سینمایی در کرج

تولید صندلی سینمایی در کرج

شرکت نوین چیر در زمینه طراحی و تولید صندلی سینمایی در کرج فعالیت می کند.از مهمترین عوامل زیبایی یک سالن آمفی تئاتر یا سالن سینما ، صندلی سنمایی  و  یا  صندلی های صندلی آمفی تئاتر می باشد.

شرکت نوین چیر طراح و تجهیز کننده ، تولید کننده صندلی همایشی ، صندلی و مبلمان اداری ، سالن های آمفی تئاتر و سالن های سینما همچنین صندلی سینمایی در کرج  می باشد.

در طراحی صندلی سینمایی و مبلمان سینمایی در سالن های سینمایی علاوه بر زیبایی ، راحتی ،دوام و استحکام  باید به نحوه طراحی و چیدمان آن ها را نیز در نظر گرفت.

شرکت نوین چیر با مجربترین طراحان و همچنین خدمات پس از فروش محصولات خود در راستای طراحی انواع مبلمان سینمایی به شما عزیزان عرضه خواهد کرد.

نوین چیر سعی بر آن داشته تا با تولید صندلی سینمایی با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب صندلی هایی با کیفیت و با دوام و پایداری بالا و قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه نماید.

صندلی سینمایی

ویژگی های صندلی سینمایی

از مهمترین عوامل زیبایی یک سالن آمفی تئاتر یا سالن سینما ، صندلی های آمفی تئاتر و صندلی  سینمایی است.همانطور که گفتیم علاوه بر زیبایی ، راحتی ، استحکام  و  دوام صندلی آمفی تئاتر و صندلی سینمایی جزء نکات مهم در انتخاب و خرید و طراحی آن ها می باشد. با توجه به آنکه در سالن های سینما و آمفی تئاتر تمامی عوامل از جمله سیستم صدا  ، تصویر  و  نور مناسب و …  موثر خواهد بود بنابراین باید مبلمان آن ها نیز طبق استانداردها و کاربری سالن ها طراحی و عرضه شود.

ارتفاع کفی و پشتی ، عرض کفی و پشتی ، رنگ و جنس روکش صندلی ها ، پروفیل بکار رفته در دسته و پایه صندلی ها و از همه مهمتر فاصله صندلی ها از یکدیگر از ویژگی های یک صندلی سینمایی ، صندلی آمفی تئاتر و … می باشد.

طراحی صندلی سینمایی

کفی و صندلی های سینمایی باید به صورت تاشو باشد تا بتوان استفاده بهینه از فضای سالن های سینمایی را داشت.

کفی صندلی های سینمایی نوین چیر از نوع تاشو اتوماتیک است و از مکانیزم وزنه ای استفاده میکند.

پشتی صندلی سینمایی  باید دارای ارتفاع مناسب باشد که کوری دید در سالن ایجاد نکند.ارتفاع صندلی ها بر اساس کاربری و نحوه طراحی کف تعیین خواهد شد.

اگر از پله برای ایجاد تغییر ارتفاع در سالن ها استفاده می کنیم پشتی صندلی ها طبق استانداردها بلندتر در نظر گرفته خواهد شد .

زیرا پله ای بودن سالن  کوری دید ایجاد نخواهد کرد.

صندلی سینمایی در کرج

پروفیلی که در دسته های صندلی سینمایی باید در مقابل خش ، کشش و ضربه تا حد بالایی مقاوم باشند ، به همین منظور در نوین چیر از متریال ها و پروفیل هایی با ضریب سختی بالا استفاده می شود تا محصولات به بهترین و مقاوم ترین صورت ممکن به مشتریان و بازار عرضه شود.

پارچه مورد استفاده جهت روکش صندلی همایش در صورت کیفیت پایین موجب از ریخت افتادگی آن بعد از مدتی استفاده میگردد.

پارچه مصرفی در طراحی و تولید صندلی های سینمایی باید ضد تعریق و از جنس مقاوم باشد.

رنگ پارچه بر اساس کاربری سالن ها و رنگ کف پوش ها و دیوار پوش های سالن ها انتخاب و طراحی می شود.

بنابراین اینگونه می توان نتیجه گرفت که در یک سالن آمفی تئاتر ، سالن سینمایی ، سالن همایشی اولین مسئله ای که به محض ورود افراد به سالن ها به چشم می خورد صندلی های بکار رفته در سالن ها می باشد .

پس باید توجه کرد که تمامی ویژگی های طراحی آن طبق استانداردهای مربوطه باشد.