مبلمان آموزشی و سینمایی

مبلمان آموزشی و سینمایی

مبلمان سینمایی

مبلمان سینمایی

تیوان تولید کننده مبلمان آموزشی و سینمایی می باشد و توانسته تا با تکیه بر طراحی و کیفیت محصولات خود رضایت مندی مشتریان را کسب نماید. از این رو می توان انتظار داشت تا قیمت جذاب این محصولات بتواند مشتریان را متقاعد به خرید کند. در این مقاله سعی داریم تا در مورد مبلمان سینمایی و مبلمان آموزشی مطالبی را برای افزایش آگاهی شما مخاطبان قرار دهیم. امیدواریم این مطالب بتواند به شما درک درستی در مورد محصولات آموزشی و سینمایی داده و بتوانید به درستی نسبت به انتخاب و خرید این محصولات اقدام نمایید.

مبلمان آموزشی

این مبلمان شامل مواردی برای بحث های آموزشی می باشد که در دسته بندی های گوناگونی قرار می گیرند. این محصولات شامل نیمکت مدرسه و صندلی دانشجویی و تخته وایت برد می باشد که هر کدام از این موارد نیز می تواند در طرح ها و مدل های گوناگونی طراحی و تولید شود که آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مبلمان آموزشی و سینمایی

نیمکت مدارس

این نیمکت ها در سه دسته کلی نیمکت پیش دبستانی و نیمکت دبستان و نیمکت راهنمایی یا دبیرستان قرار می گیرند. همچنین می توان این نیمکت ها را در انواع یک نفره و دونفره و یا سه نفره مشاهده نمود. در کنار این تنوع تعداد و رنج سنی می توان این نیمکت ها در مدل های گوناگونی نیز سفارش داد. از جمله این مدل ها باید به مدل های پشتی دار و یا صندلی های جدا و انواع دیگر اشاره نمود. طراحی و ساخت نیمکت های مدرسه بسیار مهم می باشد چرا که باید در کنار استاندارد های فنی و زیبایی به موارد دیگری همچون ارگونومی آن نیز توجه شود. این باعث می شود تا شما ساختار بدن دانش آموزان و کودکان را در نظر گرفته و متناسب با آن به طراحی این نیمکت ها نمایید. نیمکت های دانش آموزی در انواع متنوع یک نفره و دو نفره و سه نفره تولید می شوند. مدیران مدارس می توانند بر اساس تعداد دانش آموزان هر کلاس بهترین نوع نیمکت را بر اساس تعداد انتخاب کنند. از طرفی باید بگوییم هر کدام از این نیمکت ها نیز دارای مدل های گوناگونی می باشند که می توانند بر اساس نیاز شما انتخاب شوند. نیمکت های مدرسه می توانند دارای پشتی باشند یا حتی صندلی های جدا داشته باشند. رنگ این نیمکت ها را شما می توانید انتخاب کنید و بر اساس رنگ لباس های فرم و کلیت مدرسه این رنگ ها انتخاب شوند. در ساخت نیمکت مدرسه باید دقت شود که این نیمکت ها از امنیت بالایی برخوردار باشند و این امنیت از انتخاب متریال شروع می شود و لازم است در انتخاب متریال ها دقت لازم شود تا این متریال برای سلامتی و حساسیت دانش آموزان خطری نداشته باشد. در حین مراحل ساخت باید این کار با دقت انجام شده و در آخر نیز محصول تست شود تا جوش اضافه و مشکلی در محصول نهایی نباشد. شما می توانید نیمکت های مدارس خود را با دقت انتخاب نمایید و این نیمکت ها می تواند تا سالها عمر مفید داشته باشند.

میز معلم

از دیگر محصولات اموزشی می توان به میز معلم اشاره نمود که در کنار نیمکت مدرسه از عناصر اصلی در کلاس های درس می باشد. این میز ها نیز می تواند در اندازه و طرح های مختلفی باشد. این نیمکت ها به طور ساده یا با کشو قابل طراحی و ساخت بوده و قدرت انتخاب شما را برای داشتن یک میز معلم مناسب بالا می برد. این میز ها نیز همانند نیمکت ها می تواند در رنگ های مختلفی ساخته شود و شما بر اساس رنگ نیمکت ها و کلاس یک میز معلم مناسب را انتخاب کنید.

تخته وایت برد

بخش دیگری که در کلاس های درس باید حضور داشته باد تخته وایت برد می باشد که می تواند بر اساس نیاز و کلاس در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شود. این تخته های وایت برد می تواند در مدل های ثابت و متحرک تولید شوند. به همین دلیل شما باید بر اساس نوع تخته ای که نیاز دارید یکی از این مدل ها را در ابعاد مورد نیاز خود سفارش دهید.

مبلمان آموزشی و سینمایی

مبلمان سینمایی

مبلمان سینمایی به صندلی هایی گفته می شود که در فضاهای سینما و آمفی تئاتر و سالن های همایش قرار دارد. این مبلمان ها می تواند در ظاهر شبیه به هم باشند اما درجزئیات دارای کمی تفاوت بوده که آن هم بر حسب نیاز مشتری تعیین می کند. مبلمان سینمایی را در ادامه به طور خلاصه معرفی کرده ایم. مبلمان سینمایی مانند تخت خواب ها می تواند از چوب های ام دی اف نیز ساخته شوند.

صندلی آمفی تئاتر

صندلی های آمفی تئاتر یکی از انواع مبلمان سینمایی می باشد که ویژگی خاص خود را دارد. این صندلی ها بیشتر در سالن های آمفی تئاتر استفاده می شود. رنگ های این صندلی ها به سبب محل استفاده بیشتر از رنگ های روشن می باشد اما می توانید آنرا متناسب با نیاز خود نیز انتخاب نمایید. این صندلی ها می تواند دسته های متفاوتی را داشته باشد. برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی از دسته های تحریر استفاده می شود تا دانشجویان بتوانند بر روی آنها یادداشت برداری کنند و برای سازمان ها و ادارات نیز می تواند به طور معمولی و دسته معمولی باشد. برای خرید صندلی آمفی تئاتر بهتر است بدانید که این صندلی ها دارای دو نوع معمولی و وی آی پی می باشد که دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند. صندلی های معمولی دارای دو پایه بوده و از لحاظ ابعاد و رنگ بندی متفاوت از نوع وی آی پی می باشند در صورتی که صندلی های وی آی پی در ابعاد بزرگتر و به صورت تک پایه می باشند. این صندلی دارای دسته های معمولی بوده و همچنین رنگ های متفاوت و خاص تری را نیز دارا می باشند.

صندلی سینمایی

صندلی های سینمایی نیز همانند صندلی های آمفی تئاتر می باشند. تفاوت این صندلی ها با یکدیگر در جزئیات می باشد. صندلی های سینمایی می توانند دارای رنگ های تیره تری باشند و دلیل آن هم به این مربوط می شود به محل استفاده از این صندلی ها زیرا برای سالن های سینمایی مهمترین نکته این می باشد که تمرکز محاطب به هم نریزد و تیره بودن رنگ صندلی ها تمرکزمخاطب را بر پرده سینما افزایش می دهد. از طرف دیگر صندلی های سینمایی باید دارای عمر مفید و مقاومت بالایی باشند زیرا استفاده از این صندلی ها نسبت به دیگر صندلی ها خیلی بیشتر می باشد و باید متریال های مورد استفاده از بهترین نوع باشند. دسته صندلی سینمایی نیز اکثرا به شکل دسته پاپا کرنی هستند تا مخاطب وسایل و خوراکی های خود را داخل آن قرار دهد.

صندلی همایش

آخرین نوع از صندلی ها نیز صندلی های همایش می باشند که دارای ویژگی های یکسانی با دیگر صندلی ها بوده و بسته به انتخاب مشتری می تواند دارای دسته های معمولی نیز باشد. این صندلی ها را نیز می توانید بر اساس نیاز و دکوراسیون با رنگ دلخواه سفارش دهید. این صندلی بیشتر در سالنهای همایش استفاده می شود و از لحاظ ظاهری نیست بیشترین تشابه را با صندلی های آمفی تئاتر دارا است.

خوب شما در این مطلب با انواع مبلمان سینمایی و آموزشی و تنوع و طرح و رنگ آنها به طور خلاصه آشنا شدید. هر کدام از این صندلی ها دارای مشخصات فنی خاص خود می باشد که سعی می کنیم به مرور آنها را نیز برای افزایش آگاهی شما قرار دهیم. شمامی توانید مدل های مختلف این صندلی ها را مشاهده و بهترین آنها را نیز بسته به سلیقه انتخاب کنید.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر