تفاوت قیمت نیمکت های مدرسه

تفاوت قیمت نیمکت های مدرسه

نکات خرید نیمکت مدارس

هنگام خرید همه ی ما به مشخصات و قیمت نیمکت های مدرسه توجه بسیاری می کنیم اما مسئله قابل توجه اینجاست که تمامی آپشن های محصول قابل اجرا و مورد استفاده قرار گیرد و محصولات خریداری شده در هیچ صورتی دچار مشکل نباشند . ارتقا و به روز رسانی تجهیزات مراکز آموشی یکی از ضروری ترین مواردی است که مسئولان و حتی والدین دانش آموزان باید به آن رسیدگی کنند . نیمکت گونه ای برای نشیمن گاه است که برای نشستن بیش از یک نفر گنجایش دارد ، نیمکت ها معمولا چوبی هستند اما می توان از مواد دیگر در ساخت آنها استفاده نمود ، نیمکت ها کاربرد های زیادی دارند برخی از آنها مخصوص مدارس ، برخی در پارک ها برخی از آنها در کتابخانه ها و بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند . اما در اینجا با برخی ویژگی ها و تفاوت قیمت های انها که مورد استفاده در مدارس هستند آشنا می شویم .

در خرید نیمکت باید دقت کرد که قیمت های پرداختی مطابق با متریال و جنس خریداری شده باشد چرا که برخی از سازندگان نیمکت های مدارس متریال درجه دو یا سه را با قیمت متریال درجه به فروش می رسانند و این مسئله باعث بسیاری از مسائل از جمله بروز خطرات جسمانی به دانش آموزان می شود . بنابراین شرکت تیوان با تولید محصولات آموزشی خود سعی در برطرف کردن بسیاری از ناهنجاری جسمی برای داشتن نسلی سالم در آینده ای نه چندان دور و بخشی از رونق اقتصادی کشور در رابطه با تولید و فروش نیمکت های در اختیار داشته باشد . به دلیل تعدد شرکت های سازنده ی نیمکت های مدارس، قیمت ها در بازار بسیار متنوع هستند بنابراین توجه به مواد سازنده و ساختار محصول یکی از نکاتی ست که باید به آن عملیکی از مهم ترین تجهیزات در طراحی و اجزای ساختمان های آموزشی و مدارس وجود وسایل با کیفیت و نیمکت های مدرن و به روز می باشد ، تمامی وسایل باید از استاندارد های شرکت های سازنده خود برخوردار باشند تا هیچگونه آسیبی به دانش آموزان جامعه وارد نشود چرا که وجود امکانات جدید و به روز به نسل های آینده کمک بسیاری خواهد نمود ، علاوه بر آن دانش آموزان باید ازسلامت جسمی و ذهنی برخوردار باشند تا بتوانند به راحتی تمرکز کنند و محیط مناسبی را برای یادگیری مطالب داشته باشند .

تمامی نیمکت های دانش آموزی شرکت تیوان با بررسی و کارشناسی ، مشاوران و کارشناسان مجرب شرکت تیوان طراحی و تولید می شوند بنابراین همه ی اندازه و ابعاد های نیمکت های مدارس ساخته شده توسط شرکت تیوان استاندارد و طبق اصول ارگونومی جسمی تهیه می شوند . نیمکت های مدرسه ی شرکت تیوان در مقاطع پیش دبستان / دبستان / راهنمایی و دبیرستان ارائه داده می شوند که هر کدام مزیت ها وساختار خاص خود را دارند ولی ازمتریال یکسانی تولید می شوند و هر کدام مخصوص گروه سنی مختلفی می باشند . جنس نیمکت های دانش آموزی شرکت تیوان در دو نوع فایبرگلاس و چوب ام دی اف هستند در اکثر مواقع و در بیشتر کارخانه های سازنده نرخ صندلی های فایبرگلاس بیشتر از چوب ا م دی اف می باشد .همچنین قابل ذکر است که تمامی نیمکت ها در رنگ های متفاوت می باشند که به سلیقه مشتریان یا متناسب با طراحی داخل فضای کلاس و مدرسه تهیه می شوند که این رنگ ها شامل زرد / قرمز / صورتی و آبی می باشد که پیشنهاد می شود در هر مقطعی ازرنگ مناسب استفاده شود برای مثال در اکثر مواقع در مراکز پیش دبستان بیشتر از رنگ صورتی و آبی استفاده می شود ، رنگ آبی بوجود آورنده آرامش می باشد یا در مقطع دبستان بهتر است از رنگ قرمز که ایجاد کننده حس هیجان است استفاده شود . نکته قابل توجه این است که میزان و نوع رنگ بر یادگیری موثر است هر رنگی با طول موج مشخصی نوع رفتار را در فرد شکل می دهد . کلاس درسی که برای دانش آموزان جنبه تفریحی داشته باشد مفید تر است و باید محیطی کاملا شاد و مفرح ایجاد شود طبق اخرین تحقیقات یادگیری و انگیزه دانش آموزان با رنگ بندی محیط ارتباط مستقیم دارد . رنگ های روشن به ویژه رنگ های گرم که شامل قرمز / نارنجی / زرد می شوند سبب هوشیاری ذهنی و افزایش فعالیت های خاص بهره ی هوشی می شود . بنابراین کلاس با رنگ آبی روشن یا زرد متمایل به سبز به مراتب جلوه ی جذاب تری به نسبت کلاسی با دیواره های خاکستری دارد . پژوهش های پی در پی در رابطه با رنگ بندی وسایل داخل کلاس بر اهمیت نقشرنگ در تعلیم و تربیت دانش آموزان تاکید می کند .

تفاوت قیمت نیمکت های مدرسه

در بیشتر مواقع در مدارس متوسطه توصیه می شود که از رنگ های سبز / زرد و بنفش استفاده شود همچنین قیمت صندلی های رنگ به نسبت صندلی های ساده به دلیل استفاده از مواد مختلف برای آماده کردن رنگ ها افزایش می یابد .

 در بیشتر موارد رنگ بندی و استاندارد صندلی ها و نیمکت های مدرسه توسط مربیان و مدیران مدرسه نادیده گرفته می شود چرا که این دو مورد امکان بوجود امدن برخی ناهنجاری های ذهنی یا جسمی را فراهم می آورد در واقع اکثر مدیران و مربیان نیمکت های ارزان قیمت و بی کیفیت و غیر استاندارد را به نیمکت هایی با متریال درجه یک و استاندارد ترجیح می دهند ولی اطلاعی از خطراتی که ممکن است در آینده ی نه چندان دور برای دانش آموزان پیش بیاید ، ندارند . مدرسه محلی برای شکوفایی استعداد دانش آموزان است ، اما بی توجهی به عوامل ارگونومی ، سلامتی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهد . نشستن روی صندلی های کوتاه یا خیلی بلند نیز مشکلات جسمانی و ذهنی زیادی برای دانش آموزان به وجود می آورد . داشتن ابعاد و اندازه های استاندارد که هیچگونه اسیبی به دانش آموزان وارد نکند یکی از وظایف طراحان نیمکت ها می باشد که سعی در برطرف کردن دیگر مشکلات در رابطه با ساخت نیمکت ها دارند . اما ابعاد و اندازه های نیمکت ها کاملا قابل تغییر هستند و به خواست مصرف کنندگان می توان آنها را تولید کرد ولی بهتر است از حجم های نرمال و معمول استفاده نمود . البته درست نشستن و چیدمان نیمکت ها یکی از اساسی ترین مواردی است که باید با نظارت مسئولین مدارس صورت بگیرد برای مثال نحوه ی نشستن صحیح باید در تمامی مدارس آموزش داده شود و هیچگونه فشاری بر مهره های ستون فقرات و گردن تحمیل نشود ، نحوه چیدمان نیمکت ها باید طوری باشد که دانش آموزان در هر جای کلاس زاویه و دید کافی را نسبت به تخته و میزمعلم داشته باشند .

طبق تحقیقات کارشناسان ۸۰ درصد دانش آموزان دختر و ۴۰ درصد دانش آموزان پسر دارای ناهنجاری های اسکلتی _ عضلانی هستند که منشا آن شکل نامناسب نیمکت های مدارس می باشد .همانطور که در فوق گفته شد هر نیمکت و میزوصندلی برای رده سن مخصوصی تهیه می شود ، نیمکت های مقطع پیش دبستان مخصوص کودکان ۴ تا ۶ سال ، نیمکت های مقطع دبستان مخصوص دانش آموزان ۷ تا ۱۲سال و نیمکت های مقطع راهنمایی و دبیرستان مخصوص نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال تولید و ارائه می شوند . ارتفاع نیمکت نیز باید به حدی باشد که زاویه زانو ها ۹۰ درجه باشد و اگر ارتفاع نیمکت بیش از حد باشد که پاهای دانش آموزان آویزان باشد موجب فشار به نشیمن گاه  و لگنچه می شود که کمر درد در پی خواهد داشت و اگر ارتفاع آن کمتر از قد پای دانش آموز باشد موجب جمع شدگی پای دانش آموز و وارد شدن فشار به زانوی وی می شود که در دراز مدت عوارض انحراف زانو را نیز در پی خواهد داشت . از دیگر ویژگی های نیمکت ها می توان به ورقه جاکتابی آن ها اشاره کرد در زیر همه ی نیمکت ها تعبیه می شوند که ضخامت ۷ میلی متری دارند و دانش آموزان می توانند کتاب و یا وسایل مورد نیاز خود را آنجا قرار دهند در کنار همه ی نیمکت های مقطع دبستان قلابی برای آویزان کردن کیف دانش آموزان طراحی شده و قابل ذکر است که جوشکاری انجام شده بر روی همه ی نیمکت ها در تمامی مقاطع سی او دو می باشد .

استراکچر اصلی میزوصندلی و نیمکت مدارس شرکت تیوان که شامل پایه ها و ورقه جاکتابی می شود فلزی هستند و با پودر رنگ یا رنگ الکترو استاتیک پوشیده شده اند که جلوه ی بسیار کلاسیکی به نیمکت ها داده است . ضد ضربه و ضد خش هستند و با برخورد شی ء سنگین دچار تغییر و آسیب نمی شوند .

هر میزو نیمکت به طور معمول از رویه ی میز و پایه تشکیل شده است اما میزونیمکت استاندارد که طبق اصول ارگونومی جسمی طراحی شده باشد اجزای دیگری نیز دارد که عبارت اند از :

۱٫میله ای در جلو که محل قرار گرفتن پاهاست

۲٫پیچ هایی که ارتفاع را تنظیم می کند

  1. پیچ هایی که فاصله ی نیمکت تا میز را تنظیم می کنند .
  2. قابلیت شیب پیدا کردن رویه ی میز هنگام انتخاب میز تحریر یا نیمکت

حتما چهار بخش اصلی بالا را در نظر داشته باشید ، اهمیت این دقت در نیمکت مدرسه بیشتر است و همکاری و توجه بسیار زیاد مدیران مدارس را الزامی می سازد .

البته شرکت تیوان در نظر دارد در تولیداتی که در آینده انجام می دهد میزوصندلی و نیمکت هایی بر اساس قد ووزن دانش آموزان طراحی و تولید کند که قابل تنظیم و بر مبنای اصول استاندارد باشد .

از دیگر نیمکت های چوب ام دی اف می توان به نیمکت هایی که با رنگ آلدر پوشیده شده اند اشاره کرد که در عین سادگی بسیار زیبا هستند و در اکثر مدارس از این نیمکت ها استفاده می شود .

تفاوت قیمت نیمکت های مدرسه

میز و صندلی مدارس

میزوصندلی مدارس که توسط شرکت تیوان طراحی و تولید می شوند از بهترین و با کیفیت ترین متریال تولید می شود که رنگ های مختلفی دارد قیمت میزوصندلی ها به دلیل ساختار متفاوتی که به نسبت نیمکت ها دارند بالاتر می باشد ، این میزها صندلی های جدا ازهم دارند که مخصوص استفاده دو نفر می باشد و همچنین بسیار زیبا و جذاب تولید می شوند که وجود این صندلی ها به جلوه ی اصلی کلاس ها می افزاید . کاربرد نیزوصندلی ها بیشتر در مقاطع پیش دبستان و دبستان می باشد .

ازدیگر محصولات آموزشی شرکت تیوان می توان به صندلی های دانشجویی و دسته تحریر اشاره نمود که در مراکز آموزشی و دانشگاه ها کاربرد ویژه ای دارند ، دسته های متحرک و قابل چرخش دارند و مخصوص یک نفر هستند که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند و از متریال یکسانی با دیگر محصولات آموزشی تهیه می شوند .

تابلوی اعلانات / وایت برد / کتابخانه / میز معلم از دیگر وسایل آموزشی شرکت تیوان می باشد .

تمامی تلاش همکاران ما در شرکت تیوان این است که با استفاده از امکانات گفته شده در فوق بتواند الگویی جهت استفاده از دانش روز بالا بردن کیفیت ، رعایت استاندارد های روز دنیا و در نهایت آسودگی خاطر مشاورین و مصرف کنندگان گرامی با امید به آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در رونق اقتصاد کشور عزیزمان برداریم .

تیم فروش و کادر مجرب شرکت تیوان آمادگی خود را در رابطه با راهنمایی و آشنایی خریداران با محصولا اعلام می نماید که مشتریان عزیز می توانند به صورت حضوری با کادر فروش و یا به صورت آنلاین و تماس حاصل نمودن به آنها از شرایط خرید کلیه محصولات این مجموعه دسترسی کافی را پیدا نمایند .

کلیه محصولات آموزشی شرکت تیوان از جمله مدل نیمکت مدرسه با سه سال گارانتی بی قید و شرط و خدمات پس از فروش با قیمت های کاملا مقرون به صرفه به سراسر نقاط ایران و کشورهای همجوار ارسال می شود بدین ترتیب هزینه هرگونه تعمیر و تعویض قطعات محصولات در طول مدت زمان ضمانت به عهده شرکت می باشد .

شما میتوانید کلیه محصولات تیوان (صندلی های آمفی تئاتر / آموزشی / میزوصندلی اداری / صندلی همایشی / صندلی سینمایی /صندلی استادیومی / صندلی انتظار و لوازم آموزشی ) را در صفحه ی اینستاگرام یا چنل تلگرامی تیوان مشاهده نمایید و از مشخصات فنی و فرم و استاندارد های آن ها مطلع شوید .

منبع: نوین چیر