روکش صندلی های آمفی تئاتر

روکش صندلی های آمفی تئاتر

صندلی آمفی تئاتر,صندلی همایش,مبلمان سینمایی,تولیدکننده صندلی سینمایی

صندلی آمفی تئاتر,صندلی همایش,مبلمان سینمایی,تولیدکننده صندلی سینمایی

صندلی های آمفی تئاتر دارای روکش های متفاوتی می باشند که بسته به نوع صندلی و سلیقه مشتری تعیین می شود. این روکش صندلی ها بر اساس یک سری معیار ها تعیین و انتخاب می شوند. مهمترین نکته در بحث انتخاب روکش صندلیها این است که این روکش ها دارای ویژگی های مهمی همچون کیفیت بالا و ساختار مناسب داشته باشد.

صندلی های آمفی تئاتر در سالن های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این سالن ها می تواند سالن سینما یا سالن آمفی تئاتر و یا حتی سالن همایش باشد. به همین دلیل می توان گفت صندلی های آمفی تئاتر و همایش و سینمایی در یک دسته قرار می یگرند. با این تفاسیر این صندلی ها تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند. این تفاوت ها می تواند در بخش دسته های صندلی یا ابعاد و جزئیات دیگر باشد.

صندلی های سینمایی با توحه به اینکه در کدام فضا و مکان استفاده می شوند دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. در سینما ها نیاز است تا روکش صندلی ها از رنگ های تیره تر استفاده شود. این تیرگی رنگ ها هم می تواند به دلیل استفاده زیاد کثیف شدن سریع این صندلیها به چشم نیاید و هم اینکه در زمان نمایش فیلم بیشتر تمرکز تماشاچی را بر پرده سینما بگذارد. برایانتاب روکش صندلی های سینمایی لازم است کیفیت این روکش و پارچه ها بسیار زیاد باشد تا به دلیل استاد زیاد در زمان کم دچار مشکل نشود.

روکش صندلی های آمفی تئاتر

در مورد سالن های آمفی تئاتر باید گفت که روکش و پارچه این صندلی ها باید کمی روشن تر باشد . صندلی های همایش نیز مشابه صندلی های سالن های آمفی تئاتر می باشد که تناسب ساختاری بیشتری با یکدیگر دارند. در مورد صندلی های معمولی و صندلی های وی آی پی نیز باید بگوییم که این صندلی ها اختلاف رنگ و ابعاد جدایی دارند. صندلی های وی آی پی معمولا با رنگ های متفاوت با رنگ های صندلی های معمولی تولید می شود. صندلی های وی آی پی بنا به سفارش مشتری می تواند هر رنگی داشته باشد منتها رنگ های کرم و زرشکی بیشتر در این صندلی ها استفاده می شود.

طراحی صندلی های آمفی تئاتر باید متناسب با نیاز و چیزی که می خواهیم باشد. از این رو لازم است قبل از طراجی بدانیم صندلی های موجود چه اشکالاتی دارند و یا می توان در طراحی کدام بخش آن را تغییر و بهبود بخشید. گاها پیش می آید که یک صندلی با ترکیب ویژگی های جدید و بازطراحی بعضی قسمت ها توانسته است فروش بیشتری نسبت به طراحی صندلی های جدید داشته باشد. بنابراین طراحان صندلی های آمی تئاتر سینمایی و همایش به این فکر می کنند که دلیل عدم استقبال از صندلی های علی چه می باشد و با توجه به فیدبک هایی از خریداران و مشتریان سعی می کنند تا این اشکالات رفع و بتوانن به آن چیزی که مشتری می واهد برسند.

روکش صندلی های آمفی تئاتر

در بش انتخاب متریال ها نیز باید دقت کافی داشت که صندلی های طراحی شده باید علاوه بر استحکام بسیار زیاد بتواند در مقابل حوادثی مانند آتش سوزی داوم بیشتری داشته باشد. بنابراین انتخاب متریالی که دارای ویژگی های جدید و مورد نیاز را داشته باشد بسیار مهم می باشد. ویژگی ضد اشتعال این متریال ها می تواند در صورت بروز آتش سوزی سبب شود این صندلی ها به صورت خنثی سوخته و از گسترش آتش سوزی جلوگیری کنند. ویژگی هایی مانند ضد سایش و یا ساخته شده از مواد نانو نیز می تواند به ماندگاری بیشتر و بهتر این صندلی ها کمک شایانی نماید.

دسته این صندلی ها هم می تواند متفاوت باشد. در صندلی های سینمایی این دسته ها پاپ کرنی بوده و در صندلی های آمی تئاتر و همایشی می تواند به صورت معمولی و یا تحریر باشد. بیشتر در سالن های عمومی و ادارات از دسته های معمولی استفاده می شود و در ضاهای آموزشی نیز از دسته های تحریر برای یادداشت برداری دانشجویان و هنرجوها استفاده می شود. دسته های جدید دیگری نیز هستند که البته به صورت عام موجود نمی باشند. این دسته های به صورت ۳۶۰ درجه جلو آمده و کاربر می تواند لپ تاپ خود را بر روی آن قرار داده و مشغول نوشتن شود.

مجموعه تیوان توانسته تا با تکیه بر عنصر قیمت و کیفیت بتواند رضایت مندی بسیاری از مشتریان و خریداران را به دست آورد. این صندلی ها علاوه بر ساخت با استفاده از متریال های با کیفیت و دقت در روند تولید و ساخت صندلی ها ، در بحث قیمت نیز مشتریان را راضی نگه دارد. به دلیل روش مستقیم و بی واسطه این محصولات قیمت تمام شده برای مشتریان تا حد بسیاری کاهش داشته و در این بین سعی شده تا با ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به سئوالات مشتریان آنها را از اتفاقات بعد از خرید راضی نگه دارد. برای خرید محصولات با بش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

منبع: سایت نوین چیر