دسته صندلی های آموزشی چندتایی

دسته صندلی های آموزشی چندتایی

میز و صندلی دانش آموزی

میز و صندلی دانش آموزی

صندلی های آموزشی به صورت دسته صندلی یا به صورت تکی موجود می باشند. صندلی های آموزشی تکی در جاهایی مانند سالن های امتحان مدارس و کلاس های درس دانشگاه استفاده می شود. دسته صندلی های آموزشی نیز در فضاهای آموزشی و سالن های آمفی تئاتر و سالن آموزشی کاربرد دارند که در این مطلب در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم نمود.

صندلی های آموزشی یا دانشجویی می تواند با اتصال به یکدیگر حجم کمتری از فضا را در بر بگیرد. به این صورت که سه یا چهار صندلی به هم متصل می شوند. این صندلی دارای ویژگی های خاصی هستند. مهمترین نکته این می باشد که این صندلی ها در سالن های امتحان کارایی زیادی ندارد. صندلی های دانشجویی چندتایی بیشتر در کلاس های درس دانشگاه که نیاز است چیدمان صندلی به درستی و در حداقل فضا پیاده سازی شود کارایی دارد. کلاس درس آموزشگاه ها نیز می توانند به راحتی در حداقل فضا بیشتر تعداد صندلی ها را قرار دهند.

شاید در نگاه اول صندلی های دانشجویی چندتایی جابه جایی سختری داشته باشند اما باید این نکته را در یاد داشته باشید همین چندتایی بودن آنها سبب می شود تا در کلاس های نظم بهتر و بیشتری وجود داشته باشد و پراکندگی صندلی های در کلاس درس و دانشگاه به وجود نیاید. متریال های مورد استفاده در ساخت این نوع صندلی های آموزشی تفاوتی با صندلی های تکی دانشجویی نداشته و بیشتر در بخش طراحی دارای تفاوت های کوچکی می باشد. لازم به ذکر است که تمامی طراحی های که در بحص صندلی های تکی انجام شده در این صندلی ها نیز رعایت شده و بیشتر تفاوت ها در بخش پایه ها می باشد که به صورت پیوسته می باشد.

از محصولات دیگر شرکت تیوان صندلی آمفی تئاتر می باشد که توانسته تا با تکیه بر تجربه چندین ساله در امر طراحی و تولید این نوع صندلی ها و رشد و بلوغ طرح و مدل های جدید این نوع صندلی ها رضایت مندی حداکثری مشتریان را در این حیطه جلب نماید. این صندلی ها در دسته صندلی های سینمایی قرار می گیر و به صندلی های آمفی تئاتر و صندلی سینمایی و صندلی همایش تقسیم بندی می شود. این صندلی ها تفاوت های جزئی در بخش طراحی خود دارند که می توانید به راحتی در صفحه مربوطه اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.

دسته صندلی های آموزشی چندتایی

در مورد صندلی های آموزشی باید در مورد ایمنی و استاندارد های ایمنی آنها نیز صحبت کنیم. این موارد ایمنی برای صندلی های چندتایی دانشجویی نیز برقرار می باشد. اولین نکته در انتخاب متریال ها می باشد که باید از نوع بادوام با ویژگی هایی که ایمنی را افزایش می دهد مانند ویژگی ضد اشتعال بودن باشد. این ویژگی سبب می شود تا در صورت بروز هر گونه آتش سوزی این صندلی ها به صورت خنثی سوخته و آتش سوزی گسترش پیدا نکند. مورد بعدی در مورد روند تولید این صندلی ها می باشد که باید به گونه ای باشد که در هر مرحله تست شده و جوش با استاندارد های خاص انجام پذیرد. در مرحله آخر لازم است تا صندلی به طور کامل مورد تست و ارزیابی قرار گیرد.

شما می توانید برای خرید این صندلی های دانشجویی و مشاهده مدل های متنوع با ویژگی های ساختاری بسیار و سفارشی به صفحه مربطو وارد شده و مدل های بیشتری را مشاهده نمایبد. این نکته هم لازم است بگوییم که تیم فنی تمام سئوالات و راهنمایی های لازم را پاسخ داده و می توانید از مشوره تیم تخصصی برای انتخاب بهتر و مناسب تر استفاده نمایید. برای استعلام قیمت های روز محصولات نیز لازم است تا ضمن تماس با بخش فروش از طریق شماره های موجود در سایت قیمت روز محصولات را مطلع و برای خرید اقدام کنید.

منبع: بلاگ نوین چیر