صندلی های سینمایی خاص

صندلی های سینمایی خاص

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

صندلی های سینمایی در طرح ها و مدل های گوناگون متناسب با با نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. این طرح ها و مدل های گوناگون از صندلی سینمایی خاص می تواند خریداران را برای انتخاب صحیح و درست کمک نماید. با همه این تفاسیر شما می بایست یک سری پیش زمینه ها را در این زمینه دانسته تا بتوانید انتخاب درست و صحیح تری را برای این صندلی ها داشته باشید. از این رو این مطلب می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

صندلی های سینمایی دارای ویژگی های ساختاری خاصی هستند. یکی از مهمترین این ویژگی ها دسته های این صندلی ها می باشد. دسته صندلی های سینمایی با توجه به اینکه در سالن های سینما هستند باید به صورت خاص باشد. اول اینکه مخاطب بتواند بر روی آن دست را قرار داده و همچنین عرض دسته آن به قدری باشد که دستان هر دو نفر بر روی دست به راحتی قرار بگیرد. دسته های این صندلی ها به طور معمول به صورت دسته پاپ کرنی بوده تا مهمانان بتوانند بر روی آن خوراکی و آب معدنی قرار دهند.

در مورد رنگ بندی های این صندلی نیز باید متذکر شویم به دیل اینکه این صندلی ها عموما در محیط های سینمایی و سالن های سینما استفاده می شود لازم است تا رنگ بندی این صندلی ها به گونه ای باشد که علاوه بر تناسب با سالن سینما بر دیدن مخاطبان تاثیر نگذارد. از این رو لازم است تا در سالن های سینما از رنگ های تیره صندلی استفاده شده تا در زمان نمایش فیام چشم دزدی های تصادفی در زمان دیدن فیلم اتفاق نیفتد.

صندلی های سینمایی خاص

صندلی های سینمایی در دو نوع معمولی و وی آی پی طراحی و تولید شده اند ، ویژگی های هر کدام از آنها با هم متفاوت می باشد. صندلی های سینمایی معمولی دارای اندازه های کوچکتر و دو پایه می باشند و همجنین رنگ های با صندلی های وی آی پی متفاوت است. صندلی های وی آی پی نیز دارای یک پایه بوده و به دلیل ویژه بودن دارای ابعاد بزرگتری بوده که باعث می شود مهمان بر روی آن راح تر باشد.

صندلی سینمایی خاص می تواند در اندازه و مدل های متفاوتی طراحی و تولید شود و از این رو نیاز است تا با مشاهده انواع آنها در مورد ویزگی های هر یک بیشتر بدانید. این صندلی ها دارای استاندارد های خاصی می باشد که باید رعایت شود. مهمترین استاندارد ایمنی که مطرح شده این است که باید این صندلی ها از متریال مناسب ساخته شده و در نهایت تست و ارزیابی شوند.

شما می توانید مدل های متوع صندلی سینمایی شرکت تیوان را در صفحه این محصول مشاهده و نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایید. متخصصین فنی شرکت آماده هستند تا راهنمایی های لازم را برای شما ارائه داده و قیمت و ویژگی محصولات موجود شرکت تیوان را برای شما شرح دهند. خدمات پس از فروش شرکت نیز هر گونه مشکل احتمالی را در سریع ترین زمان ممکن حل نموده و پاسگوی سئوالات فنی شما مشتریان محترم می باشد.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر