صندلی آمفی تئاتر در شیراز

صندلی آمفی تئاتر در شیراز

صندلی آمفی تئاتر در شیراز

تیوان تولید کننده و فروشنده صندلی های آمفی تئاتر بوده و مخاطبان و مشتریان می توانند به راحتی از طریق سایت نوین چیر نسبت به خرید صندلی آمفی تئاتر در شیراز اقدام نمایید. سایت نوین چیر به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه توانسته تا هزینه نهایی را برای مشتری تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد.

فروش صندلی آمفی تئاتر در شیراز

شهر شیراز یکی از شهرهای بزرگ کشور بوده که همواره در مسیر رشد و شکوفایی است و می بایست برای ساخت و طراحی سالن های آمفی تئاتر از بهترین صندلی ها استفاده نمود. تیوان فروشنده صندلی های آمفی تئاتر در شیراز بوده و شما می توانید به راحتی ضمن مشاهده مدل های گوناگون صندلی آمفی تئاتر و صندلی سینمایی بنا به کاربری و نیازهای خود محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید.

راهنمای خرید صندلی آمفی تئاتر

خرید صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر باید با آگاهی قبلی باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در وبسایت نوین چیر سعی شده تا در بحث معرفی انواع صندلی ها و مدل های متنوع در مورد استاندارد های آنها نیز صحبت شود. ضمن اینکه بخش فنی شرکت آماده است تا مشاوره رایگان را و تلفنی را به مشتریان محترم ارائه نماید. شما می توانید برای بهره مندی از این مشاوره با ما تماس بگیرید.

صندلی آمفی تئاتر در شیراز

دسته های متفاوت صندلی سینمایی

صندلی های آمفی تئاتر و سینمایی دارای دسته های متفاوتی هستند که می توانید بسته به نیاز و کاربری صندلی و سالن مورد نظر آنها را انتخاب نمایید. این صندلی ها در سه یا چهار دسته تولید می شوند. دسته های معمولی از متداول ترین نوع دسته صندلی می باشد. دسته های پاپ کنری بیشتر در صندلی های سینمایی و برای سالن های سینما استفاده می شوند تا تماشگران بتوانند خوراکی های خود را در آن قرار دهند. دسته های تحریر نیز بیشتر در سالن های آموزشی و سالن های آمفی تئاتر دانشگاه ها کاربرد داشته تا دانشجویان بتوانند به راحتی بر روی آن بنویسند. دسته های جدید نیز به صورت ۳۶۰ درجه موجود هستند که از یک قاب فلزی تشکیل شده تا افراد بتوانند به راحتی لپ تاپ خود را بر روی آن قرار داده و کار کنند. این دسته ها فعلا در بازار ایران جایگاهی نداشته است.

انواع صندلی های آمفی تئاتر

صندلی های سینما ها اصولا در یک اندازه و ابعاد هستند و به ندرت پیش می آید که دارای تفاوت هایی باشند به جز بعضی از سالن ها سینما که دارای صندلی های وی آی پی هستند. اما در سالن های آمفی تئاتر بر عکس می باشد در این سالن ها و سالن های همایش ، صندلی ها در دو نوع معمولی و وی آی پی دسته بندی می شوند که دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند. مهمترین تفاوت در رنگ آنها می باشد که رنگ صندلی های وی آی پی بیشتر از رنگ های کرم و زرشکی می باشد. تفاوت دیگر در ابعاد است که صندلی های وی آی پی دارای ابعاد بزرگ تر و راحتری نسبت به صندلی های معمولی است. ویزگی دیگر صندلی های وی ای پی این است که دارای دسته های معمولی بوده و در جلو آنها عموما میز قرار دارد. تفاوت مهم دیگر در تک پایه بودن صندلی های وی آی پی است در صورتی که صندلی های معمولی دارای دو پایه هستند.

صندلی آمفی تئاتر در شیراز

قیمت صندلی آمفی تئاتر در شیراز

قیمت صندلی های آمفی تئاتر بر اساس فاکتور های گوناگونی که در ادامه کمی به آنها می پردازیم مشخص می شود. متریال مورد استفاده در ساخت صندلی آمفی تئاتر مهمترین بخش برای قیمت گذاری یک محصول است. یاین متریال متناسب با مدل صندلی سینمایی یا آمفی تئاتر تعیین می شود و بنا بر مدل می تواند متریال های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. ساخت نیز تاثیر مهمی بر میزان قیمت دارد. لازم است تاکید کنیم که تیوان در هر مرحله از ساخت محصول را مورد ارزیابی می دهد تا کیفیت نهایی محصول استاندارد باشد. عنصر دیگری که بر قیمت تاثیر مستقیم دارد شهر مورد نظر است. تیوان سعی کرده تا با فروش مستقیم محصولات خود هزینه نهایی را برای مشتری تا حد بسیار زیادی کاهش دهند. شما می توانید جهت خرید صندلی آمفی تئاتر در شیراز از سایت نوین چیر اقدام نمایید تا هزینه های نهایی برایتان کاهش یابد.

استاندارد های ایمنی صندلی های آمفی تئاتر

در بحث صندلی های آمفی تئاتر یک سری موارد و استاندارد ایمنی وجود دارد که باید رعایت شود. مهمترین آن هم در مرحله انتخاب متریال برای ساخت صندلی می باشد. باید از متریال هایی با ویژگی های خاص مانند ضد سایش و ضد اشتعال استفاده نمود تا در صورت وقوع آتش سوزی این صندلی ها خود عنصری برای افزایش آتش نبوده و سریعا کنترل شوند. ویژگی ضد سایش نیز باعث می شود تا ماندگاری این صندلی ها افزایش یابد. در مرحله ساخت نیز به طور مرحله مرحله باید موارد ایمنی چک شده و در نهایت تست اصلی انجام می شود.

انواع صندلی ها

صندلی ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که متناسب با هر کاربری خاص می باشد. یکی از مهترین انواع صندلی ها ، صندلی های آمفی تئاتر می باشد که از نامش پیدا است که برای سالن های آمفی تئاتر استفاده می شود. این سالن ها می تواند در شرکت ها ، ادارات و سازمان ها یا مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها باشد و از این رو لازم است با انتخاب نوع دسته و رنگ بندی به تناسب بیشتر صندلی با دکوراسیون و کارایی بیشتر توجه نمود. صندلی های دیگر نیز صندلی سینمایی هستند که در سینما ها ها و سالن های نمیاش فیلم استفاده می شود و تفاوت اصلی آن در نوع دسته می باشد. صندلی های همایشی نیز از انواع دیگر صنلدی بوده که در سالن های همیاش مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی ها نیز تفاوت خیلی زیادی با دیگر صندلی ها ندارد و تفاوت عمده در همان نوع دسته می باشد.

شما می توانید به راحتی ضمن تماس با واحد فروش شرکت تیوان به راحتی صندلی های آمفی تئاتر مورد نظر خود را از شیراز سفارش داده و ضمن تحویل آنها از خدمات پس ازفروش بهره مند گردید.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر