نحوه نصب تخته وایت برد روی دیوار

نحوه نصب تخته وایت برد روی دیوار

نحوه نصب روی دیوار

با استفاده از نوار اندازه گیری و مداد، منطقه انتخاب شده را برای نصب روی دیوار انتخاب کنید با یک سطح، علامت های چک را مستقیما.با استفاده از مداد، یک خط افقی را برای نشان دادن ارتفاع مطلوب پایین تخته ازکف بکشید.
سپس یک خط با مداد برای نشان دادن بالای تخته و خطوط عمودی برای هر لبه هیئت مدیره خود بنویسید. با دیدن این فیلم از آموزش نصب تخته وایت برد بر روی دیوار و بر روی پایه های چرخان می توانید به راحتی خودتان نسبت به تکمیل و آماده سازی تخته های ویت برد اقدام کنید. این تخته های وایت برد برای محیط های آموزشی مانند کلاس های درس مدرسه و دانشگاه ها و موسسه های آموزشی منساب بوده و می توانید متناسب با نیاز و کاربری خود تخته وایت برد مناسب را خریداری و به راحتی در منزل با ویدیوی اموزشی نسبت به نصب روی دیوار اقدام نماید.

ضمنا می توانید تمامی سئوالات خود را در مورد این محصول را نیز پرسیده تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را در این زمینه داشته باشید. شرکت تیوان به عنوان نماینده رسمی شرکت شیدکو آماده ارائه و فروش محصولات شرکت شیدکو از جمله تخته وایت برد و صندلی دانشجویی و محصولات دیگر این شرکت به صورت فروش مستقیم می باشد و می توانید قبل از خرید نسبت به دریافت راهنمایی های لازم جهت انتخاب هر چه بهتر از طریق بخش فروش شرکت اقدام کنید.

از محصولات دیگر شرکت تیوان می توان به صندلی های آمفی تئاتر اشاره نمود که توانسته بستر مناسبی برای تولید صندلی آمفی تئاتر با بهترین کیفیت و طراحی باشد شما می توانید برای شماهده نمونه های بیشتر و کامل تر از طریق صفحه این محصول از منو بالا اقدام کنید. استعلام قیمت از طریق تماس با بخش فروش امکان پذیر بوده و می توانید سئوالات خود را نیز بپرسید.

منبع: بلاگ نوین چیر