نحوه چیدمان محصولات شیدکو

نحوه چیدمان محصولات شیدکو

نحوه چیدمان محصولات شیدکو

ترتیب صندلی های کلاس درس شما همانند برنامه درسی شما اهمیت دارد. در اینجا چند نکته برای پیدا کردن پیکربندی کامل میز است که متناسب با شیوه تدریس، دانش آموزان و فضای کلاس شما است.

شما ساعت های بی شماری رو در مدرسه سپری میکنید و باید به چیدمان آن توجه زیادی کرد

در نتیجه تنظیم کلاس درس شما با شیوه تدریس شما هماهنگ است و چیدمان صندلی ها باید متناسب با فضای مورد نظر باشد.قبل از اینکه شروع به حرکت دادن میزهای خود کنید، اطمینان حاصل کنید که ترتیب صندلی مورد نظر شما در فضای و مبلمان مدرسه شما امکان پذیر است. برخی از پیکربندی ها ممکن است در کلاس های خاصی امکان پذیر نباشد. برای بسیاری از معلمان، تخته سیاه یا تخته سفید تمرکز اصلی در آموزش آنها است. اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان شما به وضوح دچار مشکل یا فشار نباشند. برای تحرک بیشتر و انعطاف پذیری، در نظر گرفتن تابلوهای دیوار نصب شده خود را برای یک تخته سفید یا سبد خرید چرخ یا مبادله با چرخ هایی که می توانید به راحتی در اطراف کلاس درس حرکت کنید، در نظر بگیرید.

شناسایی و رفع اختلالات احتمالی کمک خواهد کرد تا درس های شما را ساده تر کرده و بهره وری در کلاس درس را افزایش دهد. چیزهایی مانند پنجره هایی که به زمین بازی می زنند، حیاط های پر مشغله و راهروهای نزدیک، چشمه های آب و یا حتی کسی که از تیزکن مداد استفاده می کنند، به راحتی می تواند توجه یک دانش آموز را جلب کند. سعی کنید این حواس پرتی را از دیدگاه دانشجویان خود حفظ کنیدتعدادی از دانشجویان در کلاس خود را نمی توان با توجه به ترتیبات سالن های کلاس درس تخفیف داد. با این حال، فقط به این دلیل که شما دارای یک کلاس بزرگتر از ۲۰ یا بیشتر دانش آموز نیستید، به این معنی نیست که باید تنظیم پیکربندی مورد نظر خود را رها کنید. یک مدل از تغییرات هر ایده طراحی برای جا به جا شدن بیشتر اندازه کلاس وجود دارد: شما فقط باید خلاق باشید.سن و سن بلوغ دانش آموزان شما همچنین می تواند انتخاب شما را مختل کند. هنگام انتخاب یک مجموعه کلاس درس، از آنچه سن شما برای کلاس شما مناسب است، آگاه باشید. اگر دانش آموزانی داشته باشید که مسائل مربوط به رفتار را نشان می دهند، از ملاحظات صندلی های ویژه مراقبت کنید.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر