فروش نیمکت مدرسه در گلستان

فروش نیمکت مدرسه در گلستان

فروش نیمکت مدرسه در گلستان

تیوان به عنوان یکی از فروشنده های نیمکت مدرسه در گلستان توانسته تا با تیکه بر اصل مشتری مداری و ارائه راهنمایی مرتبط و کامل به مشتری در هنگام خرید به او رضای مندی مشتریان را جلب نماید. مدل های متنوع نیمکت مدارس در وبسایت نوین چیر سبب شده تا مشتریان قبل از خرید به انتخاب خود رسیده و بررسی های لازم را انجام دهند. از این رو نیاز است تا ضمن تماس با بخش فروش راهنمایی ها و ویژگی های هر کدام از نیمکت ها را دانسته و ضمن استعلام قیمت نسبت به خرید محصولات و نیمکت های مدرسه اقدام نمایید.

نیمکت مدارس به سه دسته نیمکت های پیش دبستانی و نیمکت دبستان و نیمکت راهنمایی و دبسرتان تقسیم می شود و هر کدام از این نیمکت ها ویژگی های خاص خود را دارد. استاندارد هایی برای هر دکام از این نیمکت ها تعریف شده است . ارتفاع میز نیمکت های پیش دبستانی ۶۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۳۰ سانتی متر باشد. ارتفاع میز نیمکت های دبستان از سطح زمین ۷۰ و ارتفاع نشیمن آن ۳۸ سانتی متر می باشد. ارتفاع میز نیمکت مقطع راهنمایی و دبیرستان نیز  ۸۰ و ارتفاع نشیمن آن ۴۳ سانتی متر می باشد. این استاندارد ها سبب می شود تا نیمکت های هر مقطع در مدل ها گوناگون یکسان بوده و مشتریان می توانند به راحتی انتخاب نمایند.

فروش نیمکت مدرسه در گلستان

استان گلستان از استان های شمالی و مرزی کشور می باشد که به دلیل رشد جمعیت و افزایش دانش آموزان نیاز به تجهیز مدارس دارد. مدیران مدارس و مسئولان استان گلستان می تواند برای تجهیز و نوسازی مدراس از نیمکت های ارائه شده در وبسایت دیدن کرده و نیمکت مدرسه در گلستان و شهرهای این استان را به راحتی تحویل بگیرند. این نیمکت ها ویژگی های خاصی داشته که می تواند بر اساس نیاز مشتریان تغییر نموده. مهمترین بخشی که مشتری می تواند متناسب با نیازش سفارش دهد رنگ نیمکت ها می باشد.

صندلی آمفی تئاتر نیز یکی دیگر از محصولات شرکت تیوان است که می توانید از طریق وبسایت نوین چیر مدل های متنوع را مشاهده نموده و متناسب با نیاز و کاربری خود خرید نمایید. این صندلی ها دارای دسته های معمولی و دسته تحریر و دسته پاپ کرنی بوده که مشتری می تواند علاوه بر رنگ نوع دسته ها را تعیین نمایند. این صندلی ها در دو نوع صندلی های معمولی و وی آی پی طراحی و تولید می شوند و عمده تفاوت این صندلی ها در رنگ و اندازه و دسته است که در مقالات مربوطه در سایت می توانید بیشتر بخوانید.

قیمت محصولات به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه محصولات برای مشتری نهایی تا حد بسیار زیادی پایین می آید.  کیفیت محصولات ارائه شده در بالاترین حد ممکن بوده و گارانتی و خدمات پس از فروش سبب می شود تا مشتریان در صورت بروز مشکلات احتمالی در رابطه با نیمکت ها بتوانند جواب سئوالات و حل مشکلات را در سریع ترین زمان خواستار باشند. همین الان می توانید ضمن تماس با بخش فروش از راهنمایی های لازم در این زمینه استفاده نمایید.

منبع: بلاگ نوین چیر