قیمت نیمکت مدرسه در خراسان رضوی

قیمت نیمکت مدرسه در خراسان رضوی

قیمت نیمکت مدرسه در خراسان رضوی

قیمت های نیمکت مدرسه در خراسان رضوی را می توانید از طریق سایت نوین چیر پیگیری نمایید و لازم است تا به شکل دقیقی از ویژگی ها و استاندارد های این محصول اطلاع داشته باشید تا بتوانید به راحتی و در کمتری زمان ممکن نیمکت مناسب را خریداری نمایید. تیم فروش سایت نوین چیر آماده است تا ضمن اعلام قیمت های روز محصولات و نیمکت های مدارس راهنمایی های لازم را به شما داده تا بتوانید به راحتی خرید را انجام دهید. خدمات پس از فروش نیز سبب می شود مشکلات احتمالی به راحتی و در زمان سریع حل شود.

ابعاد استاندارد نیمکت مدرسه ها نیز بسیار مهم است و لازم است تا با اطلاع از آنها بتوانید بررسی بهتری بین نیمکت ها داشته باشید. تمام محصولات و نیمکت های ارائه شده با ضخامت یک سانتی متر می باشند. رنگ پایه ها استاتیک کوره ای می باشد و تمام رنگ بندی ها به صورت سفارشی و اعلام مشتری می باشد. همچنین ابعاد استاندارد نیمکت پیش دبستانی ارتفاع میز ۶۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن ۳۰ سانتی متر است. ارتفاع میز نیمکت های دبستان نیز ۷۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۳۸ سانتی متر است. همچنین نیمکت های راهنمایی و دبیرستان ارتفاع میز ۸۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن نیز ۴۳ سانتی متر است.

قیمت نیمکت مدرسه در خراسان رضوی

نیمکت های دبستان نیز بسیار مهم است. این نیمکت ها دانش آموزانی بین کلاس اولی و کلاس ششمی را در خود جای می دهد و به دلیل اینکه کودکان و دانش آموزان در این سنین از رشد زیادی برخوردار هستند و جسه و قد داشن آموزان در این شش سال بسیار تغییر می کند لازم است که این نیمکت طراحی شده برای این سنین مناسب بوده و دانش آموزان به راحتی بر روی آن تکالیف خود را انجام دهند و به یادگیری بپردازند. این مسائل سبب شده تا دقت بیشتری در طراحی نیمکت مدرسه در رده سنی دبستان شود.

از محصولات دیگر شرکت تیوان و وبسایت نوین چیر می توان به صندلی های آمفی تئاتر و صندلی های سینمایی اشاره نمود. این صندلی ها توسط شرکت تیوان طراحی و تولید شده و می تواند به راحتی نیاز های سالن های آمفی تئاتر و سینما و همایش را برطرف سازد. این صندلی ها در دسته های متفاوتی طراحی می شوند. دسته های معمولی ، دسته های پاپ کرنی ، دسته تحریر از انواع متداول دسته این صندلی ها هستند. مدل های متنوع همراه با ویژگی های این محصولات را می توانید در صفحه این محصول مشاهده نمایید و برای خرید اقدام کنید.

تیوان آماده فروش نیمکت مدرسه در خراسان رضوی و شهرهای این استان از جمله مشهد می باشد. برای خرید می توانید از طریق سایت نوین چیر اقدام نمایید. قیمت ها را می توانید از طریق بخش فروش استعلام نموده و قمت های اعلام شده به دلیل فروش مستقیم قیمت های پایینی داشته که برای مشتری نهایی بسیار مهم است. خدمات پس از فروش و گارانتی تیوان می تواند اطمینان شما را از خرید انچام شده در پی داشته باشد و مشکلات احتمالی پس از خرید را مرتفع سازد.

منبع: وبلاگ سایت نوین چیر