نیمکت مدرسه در ایلام

نیمکت مدرسه در ایلام

نیمکت مدرسه در ایلام

فروشنده نیمکت مدرسه در ایلام و شهر های استان می باشیم و می توانید به راحتی با متخصصین فنی شرکت تیوان تماس حاصل نموده و مشاوره های تخصصی در این زمینه بهره مند گردید. نیمکت های مدارس باید متناسب با قد و جسه دانش آموزان باشد و این مهم است که دانش آموزن که بخش زیادی از زمان خود را در طول روز بر روی ان سپری می کند راحت بوده و بر روی درس تمرکز کند. این نکات و توجه به راحتی کاربر سبب می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول مناسب را بسازید.

همه این موارد در کنار هم باعث ساخته شدن یک محصول ارگونومی و با کیفیت برای دانش آموزان می شود که رضایت آنها را در پی دارد. دانش آموزان مقطع دبستان بسیار پر جنب و جوش هستند و در این بازه سنی رشد بسیاری دارند و به طور مثال قد و وزن آنها در مقطع اول تا ششم بسیار تغییر می کند و نیاز است به دقت به ابعاد استاندارد برای نیمکت های این مقطع توجه شود. کودکان باید بتوانند به راحتی بر روی این میزها بنویسند و بر روی این نشیمن ها بنشینند.

نیمکت مدرسه در ایلام

نکته ی بعدی رعایت اصول ایمنی هست که باید به طور دقیق رعایت شود. اولین مرحله از رعایت این نکات ایمنی در بحث انتخاب متریال می باشد که باید از متریالی مناسب و سازگار با پوست و بدون حساسیت استفاده نمود. همچنین در مرحله طراحی نیز باید توجه جدی نمود که طراحی نیمکت به طوری باشد که بعدها دانش آموزان برایشان مشکلی پیش نیاید. مرحله بعدی در هنگام ساخت است که باید دقت کافی داشت تا ساخت به بهترین نحو انجام شود و قطعات به خوبی بهم جوش داده شوند. در مرحله نهایی نیز باید نیمکت یکبار چک شود تا بیرون زدگی قطعات وجود نداشته باشد و دست و پای کودکان را زخمی ننماید.

خرید نیمکت مدرسه در ایلام

شرکت تیوان در زمینه طراحی و تولید مبلمان آموزشی و به ویژه صندلی دانشجویی فعالیت می نماید. این صندلی های دانشجویی می تواند در فضاهای آموزشی مانند دانشگاه ها ، سالن امتحانات ، آموزشگاه های و فضاهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. تنوع مدل صندلی های دانشجویی سبب شده تا هر فردی با هر سلیقه ای نسبت به انتخاب و خرید صندلی مورد نیاز اقدام نماید. از محصولات دیگر تولیدی توسط شرکت تیوان می توان به صندلی های اداری و صندلی آمفی تئاتر و سینمایی اشاره نمود که می تواند در سالت های سینمایی و آمفی تئاتر و همایش مورد استفاده قرار گیرد.

فروش مستقیم ما توانسته تا دست واسطه ها را در این زمینه قطع و قیمت تمام شده برای مشتری را بسیار کاهش دهد. از این رو مورد انتظار است تا قیمت محصولات با کیفیت تولیدی شرکت به نسبت رقبا با قیمت پایین تری عرضه گردد. بخش دیگری که می تواند شما را برای رسیدن به یک محصول مناسب یاری نماید مشاوره است که متخصصین فنی شرکت تیوان می توانند شما را تا رسیدن به محصول مورد نظر یاری و همراهی کنند و رضایت مندی شما را برآورده سازند.

منبع: وبلاگ سایت نوین چیر