صندلی سالن تئاتر مدل ۶۱۲۷

صندلی سالن تئاتر مدل ۶۱۲۷

صندلی سالن تئاتر مدل 6127

صندلی سالن تئاتر مدل ۶۱۲۷ با ویژگی های خاصی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای سالن های آمفی تئاتر باشد. این مطلب را همراه با نوین چیر باشید تا با این صندلی منحصر به فرد بیشتر آشنا شویم. صندلی های تولید شده در این طرح و رنگ ها می تواند طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهد.

کف زیری صندلی: یک پوسته بیرونی پلاستیکی از پلی اتیلن که در معرض نور خورشید مقاوم است و همچنین با رنگ استاتیک برای جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی استفاده میشود.پوسته بیرونی پلاستیک باید حداقل از پنج رنگ استفاده شود.

سطح داخلی:سطح داخلی صندلی آمفی تئاتر از یک پنل سخت ساخته خواهد شد.ارگونومیک به شکل و با پد فوم پلی اورتان که ضخامت آن به طور متوسط ۷۵ میلی متر است.که توزیع وزن فرد روز آن را پوشش میدهد.

صندلی سالن تئاتر مدل 6127

مکانیزم تاشو صندلی: صندلی همایشی با استفاده از مکانیسم فولادی قوی و با کیفیت بالا بسته شده است که مقاومت بسته شدن و باز شدن آن چند صد هزار بار میباشد.این مکانیسم شامل یک واحد جداگانه از چشمه های فولادی،ترمز و یاتاقان نایلون است که نیاز به روانکاری و تعمیر و نگهداری ندارد. بازگشت صندلی های آمفی تئاتری باید به حالت بسته شدن بدون هیچ سر و صدا ساکت باشد.

تست های فنی صندلی آمفی تئاتر، صندلی سینمایی و سینما،تست های زیر انجام شده است:

فشار استاتیک ۳۰۰ کلیوگرم از لبه داخلی صندلی جلو ۸ سانتی متر است

تست فیزیکی مکانیزم تاشو صندلی برابر است با چند صد هزار بار باز و بسته شدن

قرار دادن یا ریختن یک کیسه ۲۰ کیلوگرمی شن و ماسه ۲۵۰۰۰ بار بر روی صندلی وپشت صندلی

صندلی آمفی تئاتری ماکانیزم تاشو نسبت به صندلی های آمفی تئاتر ثابت جا بیشتری رو برای رفت و آمد افراد اختصاص میدهد.پارچه صندلی های همایشی از مقاوم در برابر آتش و مقاوم در برابر سایش می باشد.

صندلی سالن تئاتر مدل 6127

قیمت این نوع صندلی متناسب با ویژگی های عمومی که هر مدل دارا می باشد و همچنین ویژگی های اختصاصی از جمله نوع پارچه و دسته صندلی ها تعیین می گردد مشخص می شود. این قیمت بسته به افزایش کیفیت محصول که در مدل های تولید شده شرکت نوین چیر وجود دارد افزایش می یابد. باید بسته به کیفیت مدل های صندلی آمفی تئاتر قیمت مشخص شود در حالی که امروزه این قیمت ها متناسب با بودجه و ارگان مورد نظر تعیین و استعلام می گردد.

شرکت نوین چیر با سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید صندلی های اداری و سینمایی از جمله صندلی های آمفی تئاتر کوشیده تا ضمن افزایش کیفیت محصولات و استفاده از متریال های جدید از جمله پارچه و پلاستیک با ویژگی های منحصر به فرد همچون ضد اشتعال ، طرح های روز دنیا را که با سلیقه ایرانی متناسب می باشد را وارد بازار نماید. شما می توانید در صفحه محصولات صندلی آمفی تئاتر لیستی از محصولات تولید شده توسط این شرکت را مشاهده و ضمن بهرمندی از مشاوره رایگان با متخصصین بخش فروش نسبت به انتخاب و خرید صندلی های مناسب اقدام نمایید. محصولات شرکت نوین چیر با بهترین قیمت و کیفیت طراحی و تولید گردیده اند.

منبع: بلاگ شرکت نوین چیر