معرفی صندلی تئاتر مدل ۶۱۷۵

معرفی صندلی تئاتر مدل ۶۱۷۵

معرفی صندلی تئاتر مدل 6175

صندلی های آمفی تئاتر در اندازه و طرح های مختلفی طراحی و تولید می گردند و  امروز نیز قرار است یکی از این مدل ها را معرفی نماییم. صندلی تئاتر مدل ۶۱۷۵ با تفاوت های ظاهری که با دیگر صندلی ها دارد می تواند یک مدل خوب برای معرفی به شما مخاطبان باشد. مهمترین بخش این صندلی متحرک بودن دسته های معمولی و پاپ کرن آن می باشد که فضا را بیشتر می نماید. این نوع صندلی ها با توجه به اینکه فاصله بین صندلی ها را از بین می برد عموما در فضاهای عمومی مانند سینما ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشتر در فضاهای داخلی خصوصی نصب می گردد.

همانند دیگر صندلی های آمفی تئاتر معرفی شده جنس این صندلی نیز از نوع پلاستیک فشرده با ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. جنس اصلی آن از نوع پلی پروپیلن بوده و لوازم داخلی آن نیز از پارچه و چرم مصنوعی و واقعی تهیه شده است. ساختار قابل فلزی سه لایه در ساخت آن سبب افزایش مقاومت و فشار آن گردیده که عمر مفید صندلی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

معرفی صندلی تئاتر مدل 6175

استاندارد های دریافت شده این محصول از آمریکا و انگلستان در حوزه آتش سوزی نشان از ضد حریق بودن آن دارد که کار را برای انتخاب آن راحت تر می نماید. این جسن از متریال در مقابل آتش مقاوم بوده و از اشتعال و سرایت به دیگر بخش های سالن جلوگیری می نماید. جنس دسته پلی اورتان سبب شده تا علاوه بر ضد سایش بودن ، ضد اشتعال ضد کثیفی نیز می باشد. همچنین عمر ماندگاری دسته را افزایش می دهد.

معرفی صندلی تئاتر مدل ۶۱۷۵

پایه های این صندلی های آمفی تئاتری از جنس فولاد با ضخامت ۲٫۵mm بوده و همین سبب افزایش فشار وارد بر آن می گردد. رنگ های ضد زنگ این صندلی نیز می تواند از کهنه و زنگ زدگی آن بعد از مدت ها جلوگیری کند. همچنین ماننده بقیه صندلی ها می تواند پایه ها ثابت یا متحرک باشد. این ویژگی با توجه به کاربری و امکان انتقال صندلی تعیین می گردد.

مکانیزم تاشو صندلی های همایشی می تواند صندلی ها را در حالت خالی بودن به صورت بسته نشان داده و همین باعث رفت و امد راحت تر مهمانان می گردد. آنچه که این صندلی را متفاوت می سازد نوع دسته آن است. در صورتی که مشتری تمایل به استفاده از دسته های پاپ کرنی و معمولی و دسته تحریر نداشته باشد و نیاز به امکان ویژه ای مانند قرار دادن لپ تاپ داشته باشد می توان یک صفحه فلزی با جنس آلومینیوم که قابلیت تحمل وزن لپ تاپ را دارا است و به صورت ۳۶۰ درجه  از پشت به جلو می آید و در زمان های استفاده نشدن فضا را اشغال نمی کند.

معرفی صندلی تئاتر مدل 6175

مبلمان اداری شرکت نوین چیر در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید شده است. صندلی آمفی تئاتر تولید شده توسط شرکت نوین چیر را می توانید صفحه این محصول مشاهده نموده و ضمن دریافت مشاوره رایگان نسبت به استعلام قیمت و خرید اقدام نمایید. محصولات تولید شده شرکت در حوزه های دیگر مبل اداری را نیز می توانید از طریق منو بالا ببینید.

منبع: وبلاگ نوین چیر