طراحی سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه تهران

طراحی سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه تهران

طراحی سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه تهران

ساختار سالن آمفی تئاتر باید برای نمایش و سرگرمی مهمانان بهینه سازی شده باشد. ویژگی سالن ها و صندلی های آمفی تئاتر متناسب با نوع کاربری تعیین می گردد. در این مقاله از وبسایت در نظر داریم تا با بررسی ویژگی های ساختاری یک سالن آمفی تئاتر شما را با این بخش بیشتر آشنا کنیم.

در ابتدا باید فضای موجود جهت طراحی سالن آمفی تئاتر مورد بررسی قرار گیرد و متناسب با آن تعداد صندلی و فضای مفید سالن محاسبه و تعیین گردد. در بخش طراحی با دو قسمت طراحی دکور و طراحی چیدمان صندلی ها باید انجام گیرد. برداشت پلان انجام گرفته و طراحی سه بعدی تکمیل می شود. در مرحله بعد طراحی دیوارها و دیوارپوش ها انجام میگیرد.

پس از مرحله طراحی نوبت به پیاده سازی و اجرای دکور می باشد. خرید متریال مورد نیاز مانند ام دی اف با توجه به ابعاد طراحی شده و نصب آن توسط نیروی متخصص که لازم است این مرحله به دقت انجام گیرد تا در نهایت با طراحی انجام شده مطابقت داشته باشد. از دیگر متریال مورد استفاده می توان به پارچه اشاره نموده که در دیوار پوش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه تهران

پس از طراحی دکور باید نسبت به چیدمان صندلی آمفی تئاتر متناسب با پلان طراحی شده اقدام نمود. ضمنا لازم به ذکر می باشد در این مرحله در کنار دقت در چیدمان درست پلان باید به نصب صحیح و یکسان صندلی دقت داشت. در انتها لازم است یکبار با دقت تمام دکور طراحی شده و چیدمان با با پلان های طراحی شده مطابقت داده شود.

طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه تهران توسط شرکت تیوان در سال ۹۶ انجام شده و مهندس طراح آن خانم فرهمند می باشد. این سالن دارای یک ورودی بوده که در انتهای سالن قرار دارد. همچنین در کنار این ورودی ، یک ورودی دیگر برای مهمانان ویژه نیز طراحی شده است. در کنار این سالن یک اتاق فرمان نیز مهیا گردیده است.

صندلی های آمفی تئاتر این سالن ۱۵۹ عدد می باشد که از این تعداد ، ۷ صندلی وی آی پی و بقیه معموای می باشند. مدل صندلی های استفاده شده در این سالن از نوع TC- 310 می باشد که توسط شرکت تیوان طراحی و تولید شده است. این مدل صندلی آمفی تئاتر با سیستم برگشت کفی یاتاقانی – تعادلی می باشد. فوم مورد استفاده در این مدل از نوع فوم سرد تزریقی بوده که دوام طولانی تر نسبت به فوم های دیگر دارا می باشد.

طراحی سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه تهران

دسته های مورد استفاده در این نوع صندلی ام دی اف بوده و کف و پشت آن ام دی اف می باشد. نمای پشتی و کفی این صندلی ها به صورت ABS طرح دار می باشد. همچنین پارچه های استفاده شده در این صندلی ها از نوع شانل ایرانی با سه سال گارانتی همراه با تنوع رنگی مورد انتخاب مشتری می باشد. معمولا رنگ پارچه مورد استفاده در صندلی های وی آی پی زرشکی یا کرم می باشد.

رنگ استفاده شده در پوشش پایه از رنگ استاتیک کوره ای مشکی ضد خش می باشد. شرکت تیوان این صندلی های همایشی را با ۵ سال گرانتی عرضه می نماید. شما می توانید لیست محصولات تولید شده در حوزه صندلی های آمفی تئاتر را در سایت مشاهده نمایید.

منبع: بلاگ نوین چیر