نیمکت مدرسه در آذربایجان شرقی

نیمکت مدرسه در آذربایجان شرقی

نیمکت مدرسه در آذربایجان شرقی

شرکت تیوان به عنوان یک تولید معتبر در حوزه نیمکت مدرسه آماده فروش نیمکت مدرسه در آذربایجان شرقی می باشد. شما می توانید برای سفارش نیمکت های مدارس در استان اذربایجان شرقی و شهرهای این استان ضمن تماس با متخصصین فنی شرکت تیوان از مشاوره های این تیم فنی بهره مند گردید. نیمکت مدارس را می توانید با ویژگی های خاصی سفارش و انتخاب نمایید. نیمکت ها بر اساس کاربری و رده های سنی مورد استفاده در دسته های مختلفی قرار می گیرد.

قیمت نیمکت های مدرسه متناسب با رده سنی تغییر و افزایش پیدا می کند. دلیل آن هم به افزایش متریال مورد استفاده همچون آهن و ام دی اف برمی گردد. نیمکت ها متناسب با رده سنی برای رده های زیر تولید می شود. نیمکت های پیش دبستانی دارای ویژگی های خاصی متناسب با کاربری خود هستند. با توجه به اینکه کودکان خردسال از این نوع نیمکت ها استفاده و بر روی آن می نشینند.

نیمکت مدرسه در آذربایجان شرقی

خردسالان با توجه به ویژگی های اخلاقی که دارند زمان کمتری را می توانند بر روی نیمکت بنشینند و بیشتر  دوست دارند بازی کنند ، از این رو باید نیمکت های ویژه این رده سنی و نیمکت پیش دبستانی دارای ویژگی ارگونومی خاصی بوده تا کودکان از نشستن بر روی این نیمکت ها خسته نشده و تمایل با نقاشی بر روی آن نیمکت داشته باشند. در عین حال باید این نیمکت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا بر روی استخوان بندی در حال رشد کودک تاثیر نگذارد. بدن کودکان در این سنین بسیار حساس بوده و هر عاملی که باعث شود استخوان بندی در حال رشد کودک مورد تاثیر واقع شود با در طراحی و تولید نیمکت مورد بررسی و تغییر انجام دهد.

نیمکت مدارس دارای مشخصه های فنی خاصی برای هر رده سنی می باشد که باید مورد دقت در زمان خرید واقع شود. نیمکت های پیش دبستانی دارای مشخصه های فنی مانند ارتفاع میز ۶۰ سانتی متر از زمین و ارتفاع نشیمن ۳۰ سانتی متر از زمین می باشد. از مدل های متنوعی که در این رده تولید می شود می توان به نیمکت های یک نفره ، نیمکت های دو نفره و نیمکت های دو نفره با پشتی اشاره نمود. ویژگی های خاصی نیز برای این نیمکت ها بعضا مورد سفارش واقع می شود که می تواند بر روی قیمت این نیمکت ها تاثیر بگذارد. به طور مثال می توان نیمکت ها را با پشتی سفارش داد.

شرکت تیوان با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی و تولید انواع نیمکت برای رده های سنی متفاوت آماده فروش نیمکت مدرسه در آذربایجان شرقی می باشد. شما خریداران محترم می توانید ضمن تماس با شرکت و دریافت مشاوره تخصصی و برآورد نیاز های مورد نظر ، از مشاوره فنی و تخصصی این شرکت در این زمینه استفاده نمایید. ما آماده تولید و فروش نیمکت های مدارس در شهر های استان آذربایجان شرقی هستیم و می توانید قیمت های نیمکت را به صورت آنی از طریق واحد فروش استعلام نمایید. کیفیت و قیمت رقابتی محصولات شرکت ما را با دیگر رقبا متمایز ساخته است.

منبع: وبلاگ تیوان