معرفی مدل ۶۱۲۰ صندلی سالن آمفی تئاتر

معرفی مدل ۶۱۲۰ صندلی سالن آمفی تئاتر

معرفی مدل 6120 صندلی سالن آمفی تئاتر

صندلی سالن آمفی تئاتر دارای یک سری مشخصه های خاص است بوده که آن را با دیگر صندلی ها همچون صندلی سینمایی متمایز می سازد. امروز یکی از مدل های متداول صندلی آمفی تئاتر و همایشی را برای شما شرح می دهیم. این صندلی ها از موادی همچون چوب ، فلز ، فوم و پارچه تشکیل شده و باعث تنوع بیشتر در طراحی و ساخت می شود. رنگ های پارجه می تواند قرمز ، آبی ، خاکستری و یا رنگ های دیگر مورد انتخاب مشتری باشد.

معرفی مدل 6120 صندلی سالن آمفی تئاتر

این صندلی با استاندارد های روزی همچون BS5852 که محصول را در مقابل آتش سوزی تایید می کند طراحی و ساخته شده اند. صندلی آمفی تئاتر در رنگ و طرح های مختلف با دسته هایی معمولی یا دسته تحریر ساخته می شوند. البته لازم به ذکر می باشد امروزه با توجه به حضور لپ تاپ ها دسته های مخصوص لپ تاپ نیز باب گردیده است. این صندلی ها دارای پایه های آلومینیومی می باشد و ساختار داخلی آن از قاب فلزی فولادی سه لایه تشکیل شده است.

این صندلی های سینمایی قابلیت اجرا در سالن های همایش و آمفی تئاتر دارا می باشد. این سالن ها در بیمارستان ها ، سالن های کنسرت ، دانشگاه ها و مدارس قابلیت پیاده سازی دارد. این صندلی از پایه های فولادی با ضخامت ۲ میلی متر  با پوشش رنگی سیاه ساخته است. در صورت نیاز می توان به جای پایه های فولادی از یک پایه فولادی مرکزی نیز در ساخت پایه بهره برد.

معرفی مدل ۶۱۲۰ صندلی سالن آمفی تئاتر

پوسته خارجی پوشیده شده توسط پلی اتیلن باعث می شود تا گرد و غبار و  و خاک بر روی آن محو شده و جلوه زشتی را ایجاد نکند. مکانیزم تاشو صندلی سبب شده تا صندلی به آرامی به سمت عب برود. همچنین کف صندلی از جسن پلی یورتان می باشد که کیفیت صندلی را بسیار بیشتر می نماید. در پشت صندلی ها جای مخصوصی قرار دارد تا در صورت شماره گذاری صندلی ها برچسب ها در آن قرار گیرد.

صندلی های وی آی پی سالن های آمفی تئاتر و همایش نیز با کمی تفاوت در ابعاد و طرح و رنگ و جنس متریال مورد استفاده در سالن ها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های معمول برای این صندلی ها کرم و زرشکی بوده و در صورت تمایل مشتری اکثرا به صورت تک پایه طراحی و ساخته می شود.

معرفی مدل 6120 صندلی سالن آمفی تئاتر

همانطور که گفتیم این صندلی می توانند برای کاربری دانشجویی بهینه و سفارشی گردند. ویژگی هایی همچون دسته نگهدارنده لپ تاپ و یا نگهدارند کتاب از این ویژگی های سفارشی می باشد که بیشتر در دانشگاه ها و مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. صندلی های آمفی تئاتری را قبلا در مقالات مشابه به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده ایم که چه تفاوتی با دیر صندلی ها همچون سینمایی دارد که می توانید در مقالات دیگر وبسایت مشاهده نمایید.

شرکت نوین چیر با سابقه چندین ساله در امر طراحی و ساخت صندلی های همایشی توانسته تا با اتکا به کیفیت محصولات خود گامی بزرگ در بازار صندلی های سینمایی و آمفی تئاتری بردارد. از این رو محصولات صندلی آمقی تئاتر این شرکت با طرح های روز و با کیفیت نظر مشتریان را به خود جلب نموده و بازخورد های مثبتی از آنان دریافت نموده است.

منبع: وبلاگ نوین چیر