بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

در این مطلب از وبسایت نوین چیر قصد داریم تا درباره یکی از مدل های معروف صندلی آمفی تئاتر صحبت کنیم. این مدل به سبب ویژگی های خاص در طراحی و متریال مورد توجه مشتریان بسیار زیادی قرار گرفته است. صندلی آمفی تئاتر مدل R6117 در دسته مبلمان تجاری مختص به سینما و سالن های آمفی تئاتر قرار گرفته و توانسته تا نیاز های عمومی مشتریان را مرتفع سازد.

ماده اولیته این صندلی از پلاستیک فشرده تشکیل شده و پوشش بیرونی آن از جنس پلی پروپیلن می باشد. همچنین متریال داخلی آن نیز از پارچه و چرم های واقعی و مصنوعی می باشد. دسته های آن نیز به سبب طراحی یا سلیقه مشتری می تواند PU ، پلاستیک و یا چوب های راش و بلوط باشد. از ویژگی های خاص این صندلی این است که در نوع متحرک و ثابت قابلیت طراحی و تولید داشته که این امر می تواند راحتی نقل و انتقال راحت را فراهم آورد. کفی این صندلی ها نیز برای زیبایی بیشتر و رفت و آمد افراد به صورت تاشو طراحی گردیده است.

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

ساختار داخلی این صندلی آمفی تئاتر ویژه قابل فلزی سه لایه و جنس داخلی آن نیز پلی یورتان می باشد. در صورت نیاز نیز می توان این صندلی را در نوع معمولی و یا دسته تحریر سفارش داد. متریال مورد استفاده در این نوع صندلی ضد آب ، ضد آتش و ضد سایش بوده که ماندگاری صندلی را طولانی تر می نماید. پارچه های این نوع صندلی بسته به سلیقه مشتری می تواند از پارچه های اروپای نیز باشد.

پایه های این صندلی از لوله های فولادی ضخیمی به ضخامت ۲٫۵mm تشکیل شده که در کنار تحمل فشار بالا و ضد زنگ بودن دارای دو نوع ثابت و یا متحرک می باشد. این پایه ها در صورت ثابت بودن توسط پیچ های محکم به زمین نصب می شوند و یا در صورت متحرک بودن با ۴ عدد چرخ به راحتی منتقل گردند. عرض دسته های این نوع صندلی های آمفی تئاتر ۸۵mm می باشد که راحتی کاربری را به فراهم می آورد.

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

این صندلی دارای استاندر های مهمی در آمریکا و انگلیس همچون CA117 را دارا می باشد که ضد آتش بودن پارچه و فوم صندلی را تایید می کند. این امکان سبب می شود تا در رخداد های غیر قابل پیش بینی در سالن های همایش همچون آتش سوزی در کنار سیستم های اطفاء حریق ، آتش به سرعت کنترل و از سرایت و شعله ور شدن آن با سوختن متریال آتش زای ممکن در صندلی ها ممانعت شود.

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

همچنین با توجه به افزایش استفاده از تبلت و لپ تاپ ها در صورت نیاز مشتری این مدل می تواند به جای دسته تحریر از دسته های آلومینیومی که امکان قرار گرفتن لپ تاپ بر روی آن دارا است استفاده نمود. این دسته های آلومینیومی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارند که امکان استفاده از صندلی به صورت معمولی را فراهم می آورد. این گزینه امروزه در سالن های همایش و دانشکده های آی تی مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی صندلی آمفی تئاتر مدل R6117

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این صندلی های آمفی تئاتر از آنها می توان در سالن های همایش ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، سالن موسیقی و موارد مشابه استفاده شود. شرکت نوین چیر به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید صندلی های آمفی تئاتر توانسته تا با تکیه بر کیفیت و طرح های روز نظر مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به صفحه صندلی های سینمایی و همایشی این محصولات را مشاهده نمایید.

منبع: بلاگ نوین چیر