معرفی صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا

معرفی صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا

معرفی صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا

در این مطلب از وبسایت نوین چیر قصد داریم تا در مورد صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا صحبت کنیم. این نوع صندلی مختص تئاتر بوده و در دسته مبلمان تجاری قرار دارد. جنس این مبلمان پلاستیکی بوده و جنس بیرونی آن پلی پروپلین می باشد. نوع پوشش آن می تواند چرم مصنوعی یا واقعی ، پارچه و چرم PU باشد. دسته های این صندلی ها می تواند از جنس چرم PU و چوب ( راش و بلوط ) باشد.

پایه این صندلی ها می تواند ثابت یا متحرک باشد. جنس ساخته شده این صندلی از پلی یورتان می باشد که باعث کیفیت بیشتر آن با توجه به کاربری صندلی آمفی تئاتر گردیده است. چنس پارچه و فوم آن مقاوم در برابر آتش می باشد. از امکانات دیگر آن می توان به آپشن دسته تحریر اشاره نمود که بسته به نظر مشتری قابلیت اضافه شدن را دارا می باشد.

معرفی صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا

جنس این صندلی آمفی تئاتر با توجه به ویژگی جنس ساخته شده آن که پلی پروپلین است ضد ضربه بوده و صدای محیط را جذب می نماید. شما می توانید بسته به سلیقه و نظر خود از انواع پارچه های اروپایی و سفارشی در ساخت آن استفاده نمایید. پایه های این صدلی همایشی ساخته شده از لوله های فولادی ضخیم با پوشش ضد زنگ می باشد. پایه این صدلی می تواند ثابت ی متحرک باشد. اگر پایه ها ثابت باشد صندلی توسط ۴ پیچ قوی بر روی کف نصب می شود. اگر پایه صندلی نیز متحرک باشد می توان صندلی را با پایه ها منتقل نمود.

لوازم داخلی و خارجی مانند پارچه و چرم دارای ویژگی های مهمی چون ضد سایش و کثیفی و ضد آب و ضد آتش می باشند که علاوه بر افزایش عمر مفید این صندلی های آمفی تئاتر می تواند باعث تمیزی طولانی و مقاوم در برابر هرگونه خسارت مانند خراش و آتش و آب باشد. این ویژگی این صندلی های همایش را متفاوت از هم رده های خود می نماید و باعث گردیده تا استفاده از آنها هر روز بیشتر و بیشتر شود.

همانطور که در بالا نیز گفتیم این صندلی های آمفی تئاتر می تواند دارای دسته تحریر باشد و این باعث می شود تا در ساخت این نوع دسته ها متریال متفاوتی داشته باشیم. حنس این دسته ها می تواند از نوع چوب یا پلاستیک باشد. این دسته ها به راحتی قابلیت تغییر وضعیت داشته تا در زمان مناسب به یک صندلی معمولی تبدیل شوند.

معرفی صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا

ویژگی های صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا در یک نگاه :

(۱) مرکز بازوی صندلی به بازو مرکز فاصله: ۵۶۰-۵۹۰mm (استاندارد ۵۸۵mm) است.
(۲) صندلی چرخش عرض: ۸۵mm
(۳) صندلی ارتفاع صندلی: ۴۲۰mm
(۴) ارتفاع صندلی عقب: ۹۷۰ میلیمتر
(۵) صندلی ارتفاع صندلی: ۶۰۰mm
(۶) عمق صندلی از پشت صندلی تا صندلی (هنگامی که باز می شود): ۷۴۰mm
(۷) عمق صندلی از پشت صندلی به جدول نوشتن (زمانی که باز می شود): ۸۸۰mm
(۸) عمق صندلی از پشت صندلی تا آستر صندلی: ۵۶۰ میلیمتر
(۹)استاندارد CA117 ایالات متحده، استاندارد انگلستان BS5852، BS7176

معرفی صندلی آمفی تئاتر طرح کلیسا

این محصول با ویژگی های مختص به خود در کشور چین طراحی و تولید می شود. صندلی های آمفی تئاتر در ایران همگام با طرحهای خارجی رو به جلو حرکت می کند و همین سبب شده تا ضمن حفط سلیقه های مشتری بتواند طرح های جدید را وارد بازار نمود. شما می توانید در بر روی لینک  صفحه  صندلی آمفی تئاتر کلیک نموده و محصولات بیشتری در حوزه صندلی های امفی تئاتر و همایشی مشاهده کنید.

منبع: بلاگ نوین چیر